Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشارات دی سی عناوین جدید خود را معرفی کرد

0

تابستان پیش رو، انتشارات دی سی قرار است یک سری تغییرات گسترده در عناوین در حال انتشار خود بدهد و همچنین یک سری عناوین جدید منتشر کند.این عناوین حدود 24 سری جدید هستند که در کنار سری های “ادامه دار” قبلی و تای-این های موجود تضمین می‌کنند که اوقات شلوغی را سپری خواهیم کرد!

در رویداد “روز کمیک های رایگان”، دی سی قرار است با انتشار کتابی از چند سری مهم و جدید خود و همچنین سری های مهم “ادامه دار” خود رونمایی کند. در این کتاب 8 صفحه ی ابتدایی سری جدید “سوپرمن”، 8 صفحه پیش نمایش آرک جدید سری “ّبتمن” توسط تیم اسنایدر و کاپولو و 8 صفحه پیش نمایش سری کمیک بوک “لیگ عدالت” که مشخصا این کتاب به شدت خواندن دارد!

با این که همچنان اطلاعات مفرد از این عنوان ها منتشر می‌شود، دی سی لیست کامل این 24 عنوان جدید در کنار 25 عنوان “ادامه دار” را منتشر کرده است. از نکات جالب این سری ها می‌توان به سری “بخش 8” اشاره کرد که شاهد بازگشت نویسنده ی قهار سری “هیتمن” آقای گرت انیس اشاره کرد. کاملا مشخص است که دی سی آماده ی انجام تغییرات گسترده و تجربه ی چیزهای جدیدیست و میخواهد تحولی برپا کند. در ادامه می‌توانید لیست سری های جدید و لیست سری های “ادامه دار” را مشاهده کنید. در این لیست ها نویسنده ها با حرف بزرگ W و طراحان با حرف A مشخص شده اند.

لیست عناوین جدید:

New Titles

لیست عناوین‌ “دنباله دار”:

OnGoing Series

همچنین دی سی یک سری عکس از سری های جدید خود منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

 

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.