Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

معرفی بازی – The Novelist (رمان نویس)

0

تا بحال شده است که برای رسیدن به یک هدف ، یک نمره ، یک کار درست و … هر چیزی که در نقش زندگی شما به عنوان موفقیت شمرده می شود از سد دیگران و عزیزان خود بگذرید؟

جوابتان اهمیتی ندارد. شما به عنوان کسی که در زندگی خود به فکر موفقیت هستید باید ” رمان نویس ” را بازی کنید. یک بازی که مفهوم سادگی را از لحاظ بصری میرساند اما پویایی که در گیم پلی و داستان آن مشاهده می شود بسیار چشم گیر و قابل توجه است.

رمان نویسی به همراه همسر و فرزند خود به یک ویلای خوش آب و هوا سفر کرده اند که او بتواند در آنجا و در کمال آرامش آخرین رمان خود را به پایان برساند. خب طبیعتا وظیفه پدر یک خانواده که سرپرست آن نیز محسوب می شود تامین اعضا از لحاظ عاطفی ، مسکن ، مالی و… می باشد. اما تصور کنید این پدر رمان نویس ما فقط و فقط مشغول کار خود می باشد و اهمیتی نمی تواند به اعضای خانواده ی خود دهد!

آنوقت مشکل پشت مشکل است که در آن خانواده سرازیر می شود و در نهایت طلاق شکل میگیرد فرزند از لحاظ روحی صدمه می بیند و وقتی یک فرد بالغ محسوب شود از این ضربات روحی یک عقده میسازد و نهایتا می رود از یک ویلای آن شکلی دزدی می کند ! ( دقت کنید این یک مثال است و ربطی به پیکره اصلی داستان که بیان شد ندارد. )

این همان پدر داستان ماست ! او ماه هاست که مشغول نوشتن رمانش می باشد.

قرار نیست شما در ” رمان نویس ” نقش پدر ، پسر و یا همسر را بازی کنید. شما یک نظاره گر هستید. یک نظاره گر که می تواند هم پیدا باشد و هم پنهان. در واقع اشاره به پیدا و نهان بودن در انتخاب شماست. در ابتدای بازی از شما پرسشی می شود که میخواهید بازی را بصورت مخفی کاری انجام دهید و یا داستانی ؟ طبیعتا شخصی مثل من دوست دارد از این بازی لذت ببرد و آن را یک تابوی مخفی کاری در بالای سر خود قرار ندهم. در بخش داستانی شما نظاره میکنید و تصمیمات نهایی را در پایان هر فصل میگیرد اما در قسمت مخفی کاری شما باید وظایف بخش داستانی علاوه بر مخفی شدن از اعضای خانواده را انجام دهید.
گیم پلی بازی با داستان هماهنگ است و هر دو از شما میخواهند یک کار انجام دهید : تصمیم بگیرید.مطمئنا این بازی از دیدگاه روانشناسی هم میتواند بر روی مخاطب تاثیر بگذارد و کمک بر سریعتر تصمیم گرفتن بکند. در بخش مخفی کاری و داستان باید در جسم اجسام داخل خانه نیز بروید تا بتوانید دید بهتری نسبت به قضیه داشته باشید و یا مخفی بمانید.
شما مرحله به مرحله داستان را در حال و گذشته می بینید و برای آینده تصمیم میگیرید. در واقع ابتدای هر فصل وارد ذهن هر یک از اعضای خانواده شده ، به مونولوگ های درون ذهن و دیالوگ های رد و بدل شده گوش میدهید و در نهایت تصمیمی که از دیدگاه شما درست را انجام میدهید. به طور مثال کودک خانواده انتظار دارد از پدرش که با او بازی کند و یا همسر می خواهد که با شوهرش به یک رستوران مجلل رفته و از یک شام خوب لذت ببرند این دو مسئله در حالی اتفاق می افتد که پدر خانواده هم اکنون روزنه ای برای نوشتن به دست گرفته تا بتواند فصول میانی رمانش را بنویسد. در اینجا شما تصمیم میگیرید که بگذارید پدر با فرزندش همبازی شود ، با همسرش به رستوران برود و یا در نهایت رمان خود را بنویسد. هرکدام از این تصمیم ها به نوبه ی خود در فصل های بعدی بازی تاثیر بسزایی دارد.
” رمان نویس ” یک بازی با محوریت داستان خود می باشد که انجام ندادن آن اشتباه بزرگیست. لطفا پس از خواندن این مطلب سریعا بازی را دانلود کنید و یک تجربه ی متفاوت و یک تصمیم متفاوت داشته باشید !

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.