Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نام تجاری Lara Croft: Relic Run احتمالاً مربوط به یک بازی موبایل است

0

اسکوئرانیکس اخیراً در اروپا یک نام تجاری جدید به ثبت رسانده که هیچ اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است.
تنها چیزی که مشخص شده این است که این نام تجاری در 21 فوریه و در بخش کالا و خدماتی که مربوط به بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزارهای مرتبط با بازی‌های ویدئویی، بازی‌های تلفن همراه و مانند این‌هاست، ثبت شده.
در پایین این نام تجاری همچنین از مطالب پرینت‌شده (کتاب، راهنما و …) و سرویس‌های سرگرمی آنلاین نام برده شده. من خودم شخصاً فکر می‌کنم این احتمالاً یک بازی موبایل است. اگر این نام تجاری مربوط به یک بازی موبایل باشد باید گفت که این عنوان اولین بازی موبایلی از سری توم‌ریدر نیست. Lara Croft: Reflection دسامبر 2013 بر روی iOS منتشر شد. این بازی که یک عنوان جنگی F2P بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و سرورهایش در آگوست 2014 بسته شدند.
قبل آن هم نسخه‌ی اولیه‌ی توم‌ریدر بر روی iOS منتشر شده بود که شامل دو مرحله‌ی اضافه از Tomb Raider Gold هم بود. البته نمی‌شود این را یک بازی موبایلی به حساب آورد اما به هر حال چون این بازی برای iOS منتشر شده بود، ما برای یادآوری هم که شده نامش را ذکر می‌کنیم.
در هر صورت هر اتفاقی بیفتد به شما خبر خواهیم داد.
آخرین توم‌ریدری که قرار است منتشر شود یک عنوان CO-OP به نام Temple of Osiris است البته Ride of the Tomb Raider هم قرار است در تعطیلات امسال به صورت انحصاری زمانی برای ایکس‌باکس منتشر شود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.