Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

موفقیت‌های کم‌سابقه‌ی سونی با پلی‌استیشن

0

طبق گفته‌های یوشیدا انتشار بازی‌های متعدد و بسیار خوب پلی‌استیشن 4 از زمان عرضه‌ی این کنسول باعث موفقیت‌های بسیار زیادی برای شرکت سونی شده است.
طبق آخرین گزارش‌ها، بخش پلی‌استیشن شرکت باعث شده تا سونی به میزانی از سوددهی برسد که از سال 1998 تاکنون بی‌سابقه بوده است.
یوشیدا در مصاحبه‌ای با Bloomberg اعلام کرد، کلید موفقیت پلی‌استیشن و به خصوص پلی‌استیشن 4 انتشار بازی‌های خوب و متنوع برای این کنسول بوده است.

تمرکز صنعت گیم بسیار محدود شده است. واقعاً ما می‌توانیم مدام و مدام محصولات جذاب تولید کنیم؟ این مسئله به یک نگرانی بزرگ تبدیل شده است.

سرمایه‌گذاری سونی در بازی‌های مستقلِ پلی‌استیشن، بسیار خوب نتیجه داده؛ بازی‌هایی مثل Tomorrow Children و Tokyo Jungle هرکدام بیش از 231.000 نسخه فروش داشته‌اند به طوری که این عناوین به اندازه‌ی بازی‌های بلاک‌باستر توانسته‌اند توجه یوشیدا را به خود جلب کنند.
Yohei Kataoka مدیر استودیوی Crispy (سازنده‌ی بازی Tokyo Jungle) در گفتگویی با Bloomberg گفت:

اگر به خاطر سونی نبود نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم. کار سونی واقعاً یک سرمایه‌گذاری رویایی بود؛ چیزی که تاکنون در صعنت گیم بی‌سابقه بوده است.

 

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.