Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استریت فایتر ۵ نسخه بتا خواهد داشت + تریلر جدید از بازی

0

شرکت کپکام به تازگی اعلام کرده که قرار است یک نسخه بتای آنلاین برای پنجمین عنوان از سری «استریت فایتر» منتشر کند. طبق گفته کپکام آن‌ها در نظر دارند تا «بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین نسخه بتای آنلاین در تاریخ فرانچایز استریت فایتر» را ارائه دهند. نسخه بتا برای هر دو پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و به مانند تمامی نسخه‌های بتا، هدف از عرضه آن دریافت بازخورد مخاطبان و رفع اشکالات در نسخه نهایی و ارائه یک بازی هر چه بهتر خواهد بود.

بازیکنان منطقه آمریکای شمالی با پیش خرید بازی می‌توانند در موعد مقرر به نسخه بتا دسترسی داشته باشند. هنوز شرکت کپکام تاریخ انتشار نسخه بتا و مدت زمان فعال بودن نسخه‌ی بتا را اعلام نکرده است. همچنین معلوم نیست که در نسخه بتا چه قابلیت‌های جدیدی وجود خواهد داشت. البته کپکام گفته که قابلیت کراس پلی در نسخه بتا وجود خواهد داشت و دارندگان رایانه‌های شخصی می‌توانند با دارندگان پلی‌استیشن4 در نسخه بتا به رقابت بپردازند. جزئیات بیشتر از نسخه بتا در آینده توسط شرکت کپکام اعلام خواهد شد.

همچنین تریلر جدیدی از بازی هم منتشر شده که به شخصیت جدید بازی Charlie Nash اختصاص دارد. در ادامه می‌توانید تریلر و همچنین تصاویری از تریلر را مشاهده کنید.

2815063-2 2815064-3 2815065-4 2815066-1

بازی «استریت فایتر» در تاریخی نامعلوم برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن4 منتشر خواهد شد.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.