Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سقوط هواپیمای هریسون فورد؛ جراحت های جدی وی+وضعیت کنونی او

0

هریسون فورد ستاره ی سری فیلم های پرفروش و به شدت موفقی چون Indinia Jones  و Star Wars وقتی در حال پرواز با هواپیمای قدیمی خود بر فراز یک زمین گلف در لس آنجلس بود، به دلیل نقص فنی هواپیما، سقوط کرد.

فورد 72 ساله تنها سرنشین این هواپیمای زرد رنگ قدیمی تک موتوره بود و این اتفاق تنها با فاصله ی چند کیلومتری از فرودگاه سانتا مونیکا اتفاق افتاد.

پیش از سقوط هواپیما، فورد پیغام هایی مبنی بر نیاز به فرود اضطراری را به برج مراقبت فرودگاه ارسال کرده است و گفته می شود که او هیچ راهی جز فرود اضطراری نداشته.

به گفته ی شاهدان عینی ماجرا، هریسون فورد دچار خونریزی شدیدی بوده و جراحت های جدی ای داشته؛ اما طبق آنچه پسر فورد اعلام کرده، حال عمومی پدرش خوب است  و از او به عنوان یک مرد واقعا قوی یاد کرده است.

این اولین بار نیست که فورد دچار سانحه های هوایی می شود. او که چندین سال است در خلبانی تجربه کسب می کند، در سال 2000 وقتی می خواست هواپیمای شش سرنشین اش را در فرودگاه نبراسکا فرود بیاورد دچار مشکل شد که البته صدمه ی جدی ای ندید. همچنین یک دفعه هم یک سقوط هلیکوپتر را بهمراه خلبان کمکی اش در سال 1999 تجربه کرده.  با این اوصاف می توان گفت هریسون فورد مانند نقش هایی که بازی می کند ، آدم قوی ای است.

آخرین اخبار از این ستاره ی 72 ساله، مبنی بر بازی او در دنباله ی فیلم سایبرپانک پرطرفدار Blade Runner بود که حضور وی در آن قطعی شده بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.