Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جیم کری و کیانو ریوز به داستان عاشقانه‌ی آنا لیلی امیرپور ملحق شدند

0

خبری جالب، نویسنده و کارگردان، آنا لیلی امیرپور که سال قبل با فیلم “یک دختر تنها به خانه می‌رود” موج‌هایی را راه انداخت، پروژه‌ی بعدی‌ خود را دارد آماده می‌کند. او پشتیبانی مگان الیسون و استودیواش، آناپورنا پیکچرز را دارد و عده‌ای از بازیگران با جذبه و با اسم و رسم را گرد هم آورده که فیلم را کاری افسون خواهد کرد.

به عنوان یک داستان عاشقانه‌ی آدم‌خواری تعریف شده، “دسته‌ی بد” یک فیلم پسا آخرزمانی که داستانش در ویستلند تکزاس اتفاق می‌افتد، جایی که انجمنی از آدم خواران اقامت دارند. فرم ابتکارانه‌ای که ممکن است از این داستان انتظار داشته باشید این است که با داستان عاشقانه‌ای درباره یک آدم‌خوار(جیسون موموا) و غذایش روبرو شوید.

به جیسون موموا در این فیلم بازیگرانی مثل جیم کری، کیانو ریوز، سوکی واترهوس و دیگو لونا ملحق شدندT طبق گزارش  The Wrap واترهوس نقش کاراکتری زن را بازی می‌کند که اسمش آرلن است، لونا در نقش مردی به نام جیمی بازی می‌کند، ریوز در نقش دریم و جیم کری هم در نقش هرمیت بازی می‌کند.

این تصویر بهتری برای ریوز خواهد بود که در این فیلم بازی کند، کسی که موفقیتی را با فیلم اکشن-جناییِ “جان ویک” به تازگی گذرانده و قرار است که در فیلم بعدیِ نیکولاس ویندیگ رفن، “شیطان نئونی” بازی کند. جیم کری هم مقدار اندکی از موفقیت را توانست با قسمت دوم احمق و احمقتر تجربه کند، اما این حضورش در فیلم لیلی امیرپور، فاصله گیریِ او از کمدی برای چندمین بار خواهد بود.

واترهوس بازیگری جدید است که نقشی کوتاه را در فیلم “شورشی” که این هفته اکران شد، بازی کرد و قرار است نقش کیتی بنت را در فیلم “غرور، پیش داوری و زامبی‌ها” ساخته‌ی بور استیر بازی کند، فیلمی که اکنون در مراحل پیش تولید است. لونا هم دارد برای ساخت فیلم دانشجوی‌اش، “آقای پیگ” کوشش می‌کند، موموا هم که قرار است نقش آکوا‌من را در فیلم “بتمن علیه سوپرمن: سقوط عدالت” در سال 2016 بازی کند.

ropeofsilicon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.