Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار دومین محتوای دانلودی «شیطان درون» با نام The Consequence مشخص شد

0

قسمت دوم از ماجراجویی‌های جولی کیدمن در شیطان درونِ میکامی که با نام The Consequence شناخته می‌شود، ماه میلادی آینده منتشر خواهد شد.

این محتوا قرار است در تاریخ سه شنبه 21 آوریل برای پی‌سی، پلی‌استیشن 3 و 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 منتشر شود. لازم به ذکر است که برای تجربه‌ی این محتوای دانلودی نیاز به بازی اصلی نیز خواهید داشت.

کاربران اروپایی که مشتاق تجربه‌ی بازی هستند باید تا چهارشنبه 22 آوریل برای دانلود بازی صبر کنند.

The Consequence همانند محتوای قبلی بازی The Assignment به صورت تک 9.99 دلار/6.99 یورو/9.99 پوند خواهد بود. یا این که اگر مایل هستید می‌توانید Season Pass بازی را به قیمت 19.99 دلار از شبکه‌ی پلی‌استیشن، ایکس باکس لایو و یا استیم خریداری کنید و به محتواهای بعدی بازی نیز دسترسی پیدا کنید.

The Consequence دومین محتوای شیطان درون و ادامه‌ای بر داستان همکار مرموز کارآگاه کاستیانوس – شخصیت اصلی بازی – یعنی جولی کیدمن را روایت کند. قسمت اول که با نام The Assignment نامیده می‌شود ماه گذشته منتشر شد و توانست موفقیتی در حد و اندازه‌ی بازی اصلی رقم بزند. و آخرین محتوای شیطان درون که به آنتیاگونیست اصلی بازی The Keeper ربط پیدا می‌کند در تاریخی نامشخص و پس از این محتوا منتشر خواهند شد.

هم‌چنین می‌توانید نقد کامل شیطان درون را از این لینک مطالعه کنید.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.