Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

باندل «بتمن: شوالیه آرکهام» برای پلی‌استیشن ۴ معرفی شد

0

امروز یک باندل مخصوص برای بازی Batman: Arkham Knight معرفی شد که قرار است به صورت محدود عرضه شود. این باندل شامل کنسول با حالت مخصوص بازی با رنگ خاکستری به همراه کنترلر اصلی پلی‌استیشن 4، دیسک بلوری بازی و همین طور محتوای Scarecrow Nightmare که بر روی این کنسول قابل بازی است عرضه می‌شود. تریلر منتشر شده از این محتوای اضافی را می‌بینید:

باندل دیگری نیز در نظر گرفته شده که شامل کنسول اصلی و کنترلر به رنگ مشکی و همین طور دیسک بازی و مراحل انحصاری Scarecrow خواهد بود.

تمامی بازیکنانی که این عنوان را بر روی پلی استیشن 4 تجربه می‌کنند در ابتدا به محتوای انحصاری دسترسی خواهند داشت و به علاوه این مراحل می‌توانید از حالت‌های اضافه دیگر برای لباس بتمن یا بتموبیل استفاده کنید.

هر دو باندل از زمان عرضه بازی یعنی 2 تیر ماه در دسترس خواهند بود. به علاوه باندل‌ها هم برای اروپا و هم آمریکای شمالی در نظر گرفته شده‌اند و از امروز می‌توانید آن‌ها را پیش خرید کنید.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.