Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«اونجرز: عصر اولتران» صحنه‌ی پس از تیتراژ نخواهد داشت!

0

سورپرایز ! دیگر سورپرایزی نخواهد بود. صحنه‌ی پس از تیتراژ در عالم سینمایی مارول تبدیل به یک سنت شده بود اما با توجه به گفته های ” جاس ویدون ” کارگردان فیلم و ” کوین فیج ” رئیس استودیوی مارول دیگر خبری از صحنه‌ی پس از تیتراژ در فیلم ” عصر اولتران ” نخواهد بود!

طبیعتا طرفداران بسیاری از این موضوع جا خورده اند. ویدون در مصاحبه اخیری که داشته است گفت :

” مردم انتظار نداشته باشند که پس از تیتراژ فیلم ده دقیقه در سالن های سینما منتظر بمانند که قهرمانان به یک رستوران شیک بروند و یا فرضا یک موجود فضایی آینده ی خودش را برای زمین رقم بزند! “

در هر حال باید تا اکران نهایی فیلم منتظر ماند ! شاید سازندگان میخواهند هواداران را محک بزنند و تمامی این ها یک شوخی به تمام ” مارولی ” باشد.

” اونجرز: عصر اولتران” به کارگردانی جاس ویدون و بازی رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، کریس ایوانز، مارک روفالو، جرمی رنر، اسکارلت جوهانسون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، آرون تایلر، الیزابت اولسون و جیمز اسپیدر در نقش آلترون در تاریخ 1 می 2015 مصادف با 11 اردیبهشت 94 بر روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت و روایت مبارزه ی گروه انتقام جویان با هوش مصنوعی پوچگرایی به نام ” اولتران ” را نشان میدهد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.