Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم Need For Speed 2 با تهیه کنندگی یک شرکت چینی ساخته می شود

0

کمپانی EA با همکاری تهیه کننده ی چینی فیلم Transformers Age Of Exctinction در حال کار بر روی ادامه ای بر فیلم Need For Speed هستند.

گفته شده که شرکت چینی China Movie Channel پس از مذاکراتی که با Dream Works درباره ی حقوق ساخت فیلم خواهد داشت، تهیه ی فیلم را آغاز خواهد کرد.

به گزارش واریتی، بیشتر فیلمبرداری این این فیلم در چین جریان خواهد داشت و تعداد زیادی از عوامل فیلم از جمله تعدادی از بازیگران اهل همان منطقه خواهند بود.

اولین فیلم Need For Speed که با بودجه ی 66 میلیون دلاری ساخته شد و ستاره ی سریال Breaking Bad، آرون پل در آن ایفای نقش می کرد با این که با استقبال منتقدان مواجه نشد اما در گیشه توانست به فروش جهانی 203 میلیون دلار برسد.

گفتنی است که اولین هفته ی اکران فیلم در چین، Need For Speed فروشی معادل 21 میلیون دلار را داشت که رکورد فروش اول هفته را در این کشور از ان خود کرد و در مجموع 66 میلیون دلار در این کشور فروخت.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.