Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Star Wars Battlefront با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد، قابلیت Splitscreen فقط برای برخی مدها

0

Star Wars Battlefront هم خبرهای خوبی برای شما دارد و هم خبرهای بد. طی این یک هفته اخیر اطلاعات بسیار زیادی از Star Wars Battlefront که به تازگی معرفی شده بدست آمده است که به لطف پاسخ های DICE به مصاحبه‌ها و همین طور سوالات طرفداران در توییتر است. به دنبال این اخبار به تازگی اطلاعات جدیدی دریافت کردیم که توسط مدیر طراحی Battlefront یعنی Niklas Fegraeus تایید شده که بازی با 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. ما فرض می‌کنیم که این در مورد هر سه پلتفرم است و همین طور امیدواریم نسخه PC‌ برای کسانی با سیستم های قدرتمند آن را اجرا می‌کنند بدون مشکل باشد.

و اما می‌رسیم به خبرهای بد،‌بیاید کمی از خبرهای خوشحال کننده فاصله بگیریم. طبق صحبت های یکی از سازنده بازی کریگ مک لئود با PC Gamer قابلیت Splitscreen در نسخه PC‌ وجود نخواهد داشت. در واقع با توجه به گفته‌های Fegraeus این قابلیت فقط برای بخش آفلاین و همکاری چند نفره آن هم برای مراحلی که می‌توان با بات‌ها بازی کرد در بازی وجود خواهد داشت که شما می‌توانید آن ها را با دوستان خود بازی کنید.

و اما برمی‌گردیم به آخرین گفته‌های سازندگان که خبر خوبی است. به گفته Fegraeus تا زمان عرضه بازی نقشه های بازی بیش از 8 عدد خواهد بود و همین طور گفته شده سیاره ها نیز بیش از 2 عدد در زمان عرضه بازی خواهد بود.

انتظار می‌رود در چند هفته آینده اطلاعات بیشتری از سوی DICE منتشر شود، همین طور در نمایشگاه E3‌ خرداد ماه. Star Wars Battlefront قرار است در آبان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC‌ عرضه شود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.