Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آواتارهای ایکس باکس به ویندوز ۱۰ باز می‌گردند

0

آواتار آخرین برنامه برای پیوستن به ویندوز 10 است. قطعا آواتارها را که به یاد دارید ؟ یکی از ویژگی های ایکس باکس 360 که حدود یک سال و نیم برای آن خشمگین بودند.حال این ویژگی برای پیش نمایش ویندوز 10 در دسترس خواهد بود.

یک برنامه جدید با نام ساده آواتار اخیرا به جمع برنامه های موجود در فروشگاه اضافه شده است. اما این همه اخبار نیست. طبق گفته مایکروسافت Larry Hryb قرار است در پایان هفته اطلاعات بیشتری در این زمینه مشخص شود.

“ما برنامه آواتار را برای طرفداران ایکس باکس به پیش نمایش ویندوز 10 خواهیم آورد. اطلاعات بیشتری را در پایان هفته با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.”

حال چیزی که در مورد آن مطمئن هستیم این است که آواتارها نمرده‌اند. مایکروسافت در اوایل سال جاری در حال استخدام افرادی برای کار کردن بر روی ایکس باکس وان بود و این قبل از آن بود که ما در مورد اکوسیستم ایکس باکس چیزی بدانیم. و حالا با وجود این خبر این قضیه بیشتر منطقی به نظر می‌رسد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.