Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه استاندارد PC‌ بازی Rainbow Six Siege در انگلیس فقط به صورت دیجیتالی قابل خریداری است

0

نسخه استاندارد بازی Rainbow Six Siege برای پلتفرم PC‌در انگلیس فقط به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود. طبق گفته ShopTo از سوی یوبی سافت این تغییرات فقط بر روی نسخه استاندارد بازی اعمال شده است. نسخه Collector’s Edition بازی تحت تاثیر این قضیه قرار نمی‌گیرد. این خبر در یک بیانیه از سوی یوبی سافت در صحبت با سایت VG247‌ اعلام شده است.

“در انگیس نسخه استاندارد بازی Rainbow Six Siege فقط از طریق خرید دیجیتالی در دسترس است اگرچه ما می‌توانیم تایید کنیم که Collector’s Edition بازی به صورت فیزیکی در زمان عرضه از طریق خرده فروشان در دسترس خواهد بود.”

در تمام دیگر مناطق از جمله اروپا، آسیا و شرق میانه تمامی نسخه های استاندارد نسخه PC‌ بازی برای خرید هم از طریق دیجیتالی و هم فیزیکی در دسترس خواهند بود.

اخیرا نیز کمپانی Warner Bros تایید کرده بود بازی Batman: Arkham Knight بر روی PC‌ تنها به صورت دیجیتالی قابل خریداری است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.