Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

امکان عرضه‌ی DLC داستانی برای Mortal Kombat X

1

این‌طور که به نظر می‌رسد Ed Boon مایل است چیزهای جالب بیشتری را به Mortal Kombat X اضافه کند.
خالق بازی Mortal Kombat اد بون را همیشه به عنوان کسی می‌شناسیم که مایل است نظرات و اخبار خود را به اشتراک بگذارد که غالباً نیز واقعی هستند و او از طریق توییتر اخبار خود را با دیگران در میان می‌گذارد.
آخرین خبر مربوط می‌شود به پاسخ او به سوال یکی از طرفداران. این طرفدار پرسیده بود آیا استودیوی NetherRealm برنامه‌ای برای آوردن شخصیت‌هایی که در بازی غیرقابل بازی هستند و در بخش داستانی ظاهر می‌شوند را دارد یا خیر.

“هی اِد آیا تو قصد داری، محرمانه، شخصیت‌های غیرقابل بازی داستان رو قابل بازی کنی؟”‌

و اد بون نیز در جواب گفته است: ‌

” منظورت اینه مثل یه بسته داستانی؟”

در واقع اضافه شدن محتوای داستانی به Mortal Kombat X می‌تواند جالب باشد، و همین طور خبر فوق‌العاده‌ای برای طرفداران این بازی و کسانی که از بخش داستانی بازی لذت برده‌اند.

VG247

1 نظر
  1. دانیال می‌گوید

    با سلام من مورتال کامبت ایکس رو برای پلی استیشن ۴ دارم ، میخواستم ببینم چه جوری میشه بخش داستانی و بخش آنلاین رو باز کرد ، آخه من آموزش هاشو هم رفتم کامل کامل ، ولی بازم این دو تا بخش داستانی و آنلاین باز نشد ، چیکار کنم ؟؟؟؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.