Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تخریب‌پذیری در Star Wars: Battlefront کمتر از Battlefield خواهد بود

0

بدون شک تخریب‌پذیری یکی از نقاط قوت سری Battlefield است. اما آیا در Battlefront هم شاهد چنین تخریب‌پذیری بالایی خواهیم بود؟
سازنده‌ی Battlefront و Battlefield استودیوی DICE در این مورد کمی صحبت کرده است و گفته است که ما چگونه شاهد تخریب‌پذیری در Star Wars: Battlefront خواهیم بود. در گفتگو با Engadget مدیر کل استودیوی DICE پاتریک باخ گفته است تخریب‌پذیری در سطح و میزانی که ما در Battlefield دیدیم در Star Wars وجود نخواهد داشت.

“مالکیت معنوی Star Wars هم‌اکنون در دستان ما است و در حال شکل دادن به آن هستیم، پس چون فقط می‌توانیم، تخریب‌پذیری بیش از اندازه در بازی نمی‌گذاریم. بحث این است که شما در هر کدام از بازی‌های Battlefront و Battlefield به چیزی واقعاً نیاز دارید و می‌خواهید چیزی در هر کدام از بازی‌ها وجود داشته باشد.”

این‌ها صحبت‌های باخ بودند. او در جواب سوال یکی از کاربران در توییتر نیز گفته است در بازی هر جایی که لازم و نیاز باشد تخریب‌پذیری نیز وجود خواهد داشت.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.