Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

محتوای Star Wars Battlefront برای عرضه به صورت DLC برنامه ریزی نشده است

0

درست است که بازی در همین ابتدای کار تعداد زیادی محتوای دانلودی دارد اما به گفته DICE گفته آن ها بازی را بر اساس عرضه محتوای اضافه نساخته‌‌اند. Star Wars Battlefront در روز 26 آبان عرضه می‌شود و پس از آن 17 آذر اولین محتوای دانلودی بازی قبل از اکران فیلم عرضه خواهد شد.

عرضه این محتوای زود هنگام با قصد قبلی باعث ایجاد نگرانی برای کسانی که از مدل سیزن پس بازی ها خوششان نمی‌آید نگران کننده است. طبق نوشته سایت DualShockers، تولید کننده بازی Jesper Nielsen در تلاش است ترس این افراد را به آرامش تبدیل کند!‌

وی در این مورد گفته است:‌ “‌میزان محتوایی که از درون بازی به محتوای قابل دانلودی تبدیل شده‌اند صفر است. من این را با تمام صداقت می‌گویم. اگر شما فکر می‌کنید ما بخشی از بازی را حذف می‌کنیم تا آن را به محتوای قابل دانلود تبدیل کنیم باید بگویم صد در صد در اشتباه هستید. در این پروژه، من هیچ گاه نشندیم کسی بگوید بیایید این بخش را در زمان عرضه بازی نگذاریم و به جای آن به صورت محتوای دانلودی عرضه کنیم. هرگز.”

این خبر خوبی برای شنیدن است از طرفی هم نمی‌توان EA‌ یا DICE را به خاطر این که به مناسبت اکران فیلم قصد عرضه محتوایی برای بازی دارند سرزنش کرد و خصوصا که محتوای دانلودی Battle of Jakku نیز رایگان خواهد بود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.