Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آپدیت ۱.۰۳ بازی Bloodborne از هم اکنون در دسترس است

0

آپدیت 1.03 بازی Bloodborne از هم اکنون برای دانلود قرار گرفته است. این آپدیت باعث کاهش زمان لودینگ بازی،‌اضافه شدن تعدادی آیتم جدید به بازی و همین طور اضافه شدن توضیحات به صفحه لودینگ بازی و رفع دیگر اشکالات و باگ های بزرگ بازی است.

From Software آپدیت 1.03 بازی Bloodborne را از امروز در اختیار بازیکنان قرار داده است. همان طور که قبلا قول داده شده بود میزان زمان لودینگ بازی بین 5 تا 15 ثانیه کاهش داشته است که خبر بسیار خوبی است. دیگر بخش جدید اضافه شدن توضیحات به صفحه لودینگ بازی به جای نشان دادن آرم بازی بر روی صفحه نمایش است. به علاوه باگ نگه داشتن و ادامه دادن بازی نیز برطرف شده است. دیگر توضیحات مربوط به تغییرات صورت گرفته در این آپدیت را می‌توان از وبلاگ ژاپنی بازی مشاهده کرد اما تعدادی دیگر از آن ها در ادامه ذکر شده‌اند که می‌توانید مشاهده کنید.

کاهش زمان لودینگ بازی بین 5 تا 15 ثانیه که حدودی بوده و ممکن با شرایط مختلف تغییر کند.

حل شدن باگ آسانسور

حل شدن باگ بی حرکت شدن باس ها

حل شدن باگی که باعث مانع پیشرفت و ارتباط با شخصیت های درون بازی در حالت چندنفره می‌شود

زمانی که در بخش آنلاین پلی استیشن 4 را در حالت استراحت می‌گذارید حال بازی برای ادامه به منوی اصلی باز می‌گردد. این مورد مشکلات مربوط به matchmaking در ارتباط با توقف و ادامه دادن را حل می کند.

حل شدن دیگر باگ‌های مختلف درون بازی

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.