Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همکاری تل‌تیل و مارول برای ساخت یک بازی جدید

0

امروز در طول همایش ویژه‌ای در سان‌فرانسیسکو استودیوی تل‌تیل و کمپانی مارول اعلام کردند قصد همکاری برای ساخت بازی‌ تازه‌ای را دارند که قرار است در سال 2017 منتشر شود. این همایش همچنان در حال برگزاری است و و تا ساعات آینده اگر خبری در مورد آن بشود، به اطلاع‌تان می‌رسانیم.
تل‌تیل در وبلاگ خود هم پُستی را منتشر کرده و در مورد این رونمایی صحبت کرده اما همچنان جزئیات بیشتری در خصوص آن فاش نکرده.

همان‌طور که امروز عصر در سان‌فرانسیسکو اعلام شد، بسیار هیجان‌زده هستیم که بگوییم قرار است یک همکاری بی‌سابقه با Marvel Entertainment داشته باشیم. ما تیمی را تشکیل خواهیم داد که قرار است یک عنوان دیگر از سوی تل‌تیل را روانه‌ی بازار کند.

بد نیست یاد‌آوری کنیم که مارول تنها، آخرین برندی است که تل‌تیل از آن استفاده می‌کند. تل‌تیل پیش از این هم بازی‌هایی را بر مبنای فرنچایزهای بزرگی مثل The Walking Dead و Game of Thrones یا Jurassic Park و Back to the Future و Minecraft ساخته و منتشر کرده بود.
در ماه فوریه تل‌تیل گفته بود که می‌خواهد با پروژه‌ی چندوجهی خودش به نام Super Show که یک‌جور بازی/سریال تلویزیونی جدید است، پایش را جایی فراتر بازی‌ها بگذارد؛ بنابراین فعلاً مشخص نیست عنوان جدید ماورل می‌خواهد از همین مدل پیروی کند یا خیر.

Game Spot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.