Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Resident Evil تاکنون بیش از ۱ میلیون نسخه در دنیا فروخته است

0

کپ‌کام تایید کرده است نسخه‌ی HD و بازسازی‌شده‌ی Resident Evil تا کنون در سراسر دنیا بیش از 1 میلیون نسخه فروش از زمان عرضه‌ی آن؛ 30 دی ماه داشته است. این کمپانی اعلام کرده فروش این عنوان در رده‌ی محصولات عالی قرار گرفته و به همراه آن مورد ستایش و رضایت طرفداران قرار گرفته است. این بازی کلاسیک کپ‌کام توانسته بیشترین و سریع‌ترین فروش دیجیتالی را در اروپا و آمریکای شمالی داشته باشد.
در بهمن ماه کپ‌کام اعلام کرده بود فروش این بازی رکورد سریع‌ترین فروش دیجیتالی از زمان عرضه در طول سه هفته را از آن خود کند. این بازی همچنین توانسته بهترین فروش روز اول عناوین دیجیتال بر روی شبکه‌ی پلی‌استیشن را داشته باشد که رکورد دیگری محسوب می‌شود. با توجه به این رکوردها، بازسازی شدن نسخه‌ی دوم چندان دور از ذهن نیست.
نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Resident Evil هم اکنون برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس‌وان، ایکس‌باکس 360 و همین‌طور پی‌سی در دسترس است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.