Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱۵ آبان تاریخ عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 3

0

سایت گیم استاپ در تبلیغات خود برای عنوان Call of Duty: Black Ops 3 که به تازگی تایید شده است اطلاعات جدیدی را اعلام کرده است. اولین نکته عرضه بازی در آبان ماه است که در پستی که نشان داده شده می‌توان دید. تاریخ دقیق عرضه این بازی 15 آبان ذکر شده که جای تعجبی باقی نمی‌گذارد و ماننده هر سال است. در این تبلیغ به علاوه تاریخ عرضه بازی گفته شده کسانی که بازی را پیش خرید می‌کنند به بتای بازی بر روی پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان دسترسی خواهند داشت.

در یاداشت سایت کوتاکو صحبتی از کنسول های نسل قبل نشده و به نام آن ها در لیست پلتفرم های بازی اشاره ای نشده است. رونمایی کامل از Call of Duty: Black Ops 3 قرار است فردا یکشنبه انجام شود که اولین نمایش کامل بازی پس از تیزرهایی که تاکنون پخش شده خواهد بود.

در سایت اصلی بازی نیز جزئیاتی کوتاه در مورد بازی و وقایع آن گفته شده است. نسخه سوم بازیکنان را به سمت و سوی یک فضای تاریک و پیچیده خواهد برد جایی که سربازان جدیدی برای عملیات سیاه پرورش داده شده اند و خطوط بین انسانیت و تکنولوژی برای آنها در جهانی که جنگ رباتیک وجود دارد تار و مبهم است. بازی دارای سه بخش داستانی، چند نفره و زامبی خواهد بود.

VG247

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.