Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان Not a Hero با تاخیر یک هفته‌ای عرضه خواهد شد

0

بازی شوتر دو بعدی Not a Hero که توسط استودیوی سازنده‌ی عنوان OlliOlli یعنی Roll7 ساخته می‌شود، با یک هفته تاخیر تا 24 اردیبهشت ماه تاخیر خورد و در این تاریخ در استیم عرضه می‌شود.

به گفته‌ی سازنده این تاخیر ناگهانی به علت بالابردن فریم ریت بازی از 30 به 60 بوده است. سازنده‌ی بازی هم‌چنین اضافه می‌کند که آن‌ها به درخواست طرفداران این کار را انجام داده‌اند. هفته‌ی پیش بود که دموی قابل بازی Not a Hero روی استیم منتشر شد و با فیدبک‌های خوبی در مورد مقوله‌ی فان بودن بازی مواجه گردید.

این بازی با قیمت 9.99 یورو/ 9.99 پوند و 12.99 دلار در شبکه‌ی استیم عرضه خواهد شد. هم‌چنین یک نسخه‌ی ویژه برای Not a Hero در نظر گرفته شده است که می‌توانید با قیمت 19.99 دلار آن را خریداری کنید و به علاوه‌ی بازی اصلی از یک کمیک دیجیتال اضافی، آرت بوک بازی، ویدئویی از روند ساخت و ترک‌های موسیقی کامل بازی بهره مند شوید.

پیش‌خرید بازی با 10% تخفیف و یک کد استیم OlliOlli همراه است.

Not a Hero اواخر سال جاری قرار است برای پلی‌استیشن 4، ویتا و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.