Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بیش از ۵۰,۰۰۰ امضاء جمع‌آوری شده برای ادامه‌‌ی ساخت «سایلنت هیلز»

0

اگر در جریان باشید، اخیرا کونامی به صورت رسمی اعلام کرد که ساخت عنوان سایلنت هیلز لغو شده و می‌دانیم که دلیل این رویداد مشکلات اخیر هیدئو کوجیما با این شرکت است. یکی از طرفداران که چندی پیش درخواست نامه‌ای را برای احیای این بازی به صورت آنلاین پست کرده بود حالا توانسته بیش از 50,000 امضا جمع‌آوری کند.

این خبر که بسیاری از هواداران را از کونامی رنجاند ساخت عنوان سایلنت هیلز که قرار بود توسط کوجیما و گیلرمو دل تورو کارگردان معروف ساخته شود را لغو کرد. هم‌چنین قرار بود نورمن ریدوس بازیگر نقش اول سریال «مرده‌ی متحرک» به‌عنوان شخصیت اصلی این بازی ایفای نقش کند.

در حال حاضر که این خبر را می‌خوانید تعداد 50,432 امضاء برای درخواست ادامه‌ی ساخت این بازی جمع‌آوری شده است.

دموی تحسین‌شده‌ی P.T که هفته‌ی پیش در راستای لغو ساخت سایلنت هیلز از پلی‌استیشن استور حذف شد نشان می‌داد که اگر روزی سایلنت هیلز به دست کوجیما ساخته شود قطعا با اثر بی‌نظیری روبرو خواهیم شد. در حال حاضر پلی‌استیشن 4هایی که این دمو روی آن‌ها نصب است با قیمت 650 تا 1500 یورو در eBay به فروش می‌روند!

کوجیما در گیمزکام 2014 بود که از ساخت این بازی پرده برداشت.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.