Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حضور عبدالرضا کاهانی با «استراحت مطلق» در دانشگاه اصفهان

1

به گزارش خبرنگار گیم‌نیوز، برنامه‌ای تحت عنوان «اکران فیلم استراحت مطلق» با حضور کارگردان، عوامل فیلم و منتقد در دانشگاه اصفهان اجرا خواهد شد. زمان این برنامه سه شنبه 15 اردیبهشت و از ساعت 14 است.

عبدالرضا کاهانی قرار است همراه با «شیما منفرد»، تدوین‌گر فیلم در این برنامه که شامل اکران فیلم و نقد و بررسی، تریبون آزاد و پرسش و پاسخ در مورد مسائل سینمای ایران خواهد بود روبروی «امیر پوریا» منتقد جوان سینمای ایران قرار بگیرد. به گفته‌ی مسئولین برنامه، «مجید صالحی» بازیگر این فیلم هم به عنوان مهمان در برنامه حضور خواهد داشت.

این جلسه که به همت «کانون فیلم و عکس دانشگاه اصفهان» برگزار می‌شود، یکی دیگر از نشست‌های عوامل فیلم «استراحت مطلق» است که بعد از کنار گذاشته شدن از مرحله‌ی نهایی جشنواره فیلم فجر آغاز شد و تا اکران عمومی آن ادامه یافت.

esterahat-motlagh

عبدالرضا کاهانی که نسبت به تبعیض‌های اعمال شده نسبت به فیلم خود اعتراض داشته است، در حال حاضر آنونس‌های فیلم خود را به شبکه‌های ماهواره‌ای و هنگام پخش سریال «فاطماگل» برده و امیدوار است روند عدم پخش تبلیغات این فیلم در صدا و سیما متوقف شود.

فیلم استراحت مطلق در ژانر اجتماعی، با بازی رضا عطاران، ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، مجید صالحی و… جدیدترین فیلم کارگردان «هیچ» و «اسب حیوان نجیبی است» بوده و اکنون پرده‌ی سینماهای تهران و شهرستان‌ها را به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید نقد گیم‌نیوز بر این فیلم را اینجا بخوانید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.