Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نگاهی به نمرات بازی «ویچر ۳»

0

بعد از سالها کار و تاخیرهای متعدد ویچر 3: شکار خطرناک برای پی‌سی و کنسول‌ها عرضه شد. اما این بازی که قرار بود در سال 2014 عرضه شود در نظر منتقدین چگونه است؟

چند تا از نمرات تحلیل‌ها و نظرات سردبیر سایت‌ها و مجله‌ها را در زیر ببینید.

گیم‌اسپات: 10 از 10

در حالی که ویچر 2 همیشه به یک مانع بر می‌خورد، ویچر 3 همیشه در حال اوج گیری است. ساختن سناریوهای جنگی که از قبل بهتراند، تا زمانی که به بخش آخر انفجاری بازی می‌رسید و در درخشش آرام پایان بازی خود را باز می‌یابد. اما، در حالی که جنگ‌های بزرگ بازی محسور کننده هستند، این اوغات فراغت بین درگیری‌ها است -زمانی که با قبیله‌های محلی چیزی می‌خورید و در یک آهنگ تروباتیز غرق می‌شوید- که الهام بخش هستند. (کوین ون ارد)

آی‌جی‌ان: 9.3 از 10

اگرچه داستان یکراست اصلی بازی توی ذوق می‌زند اما زمانی که از آن خسته می‌شوم، گزینه‌ی گردش در یک دنیای باز گسترده و غنی همیشه در پیش روی من است. حتی اگر خط اصلی بازی زیاد جذاب نباشد، کاراکترهای زیادی در آن وجود دارند که جذاب هستند و در کنار آن گیم پلی نقش آفرینی و نبردهای عالی، ویچر 3 را به یک هواپیما بدل می‌کند که تعداد کمی از آرپی جی های دیگر آن را در خود دارند. (وینس اینجنیتو)

گیم‌اینفورمر: 9.75 از 10

ویچر 3: شکار خطرناک دارای چیزی است که من امیدوارم آینده‌ی بازی‌های نقش‌آفرینی باشد. وجه تمایز این بازی داستان خارق العاده‌ی آن، تنوع مراحل و کارهایی است که می‌توان در دنیای باز بازی انجام داد.  این‌که چگونه انتخاب‌های ما به طرز جالبی در روند بازی تااثیر دارند. معمولا برای ساخت دنیایی به این بزرگی و جاه طلبانه چیزی باید قربانی شود، اما در این بازی هممه چیز به نحو احسن اجرا شده. من هنوز هم به بعضی از تصمیم گیری‌های‌ام در طول بازی فکر می‌کنم و این‌که چگونه این تصمیمات نتایج خوب یا بد داشتند و چقدر جذاب از آب در امدند. (کیمبرلی والاس)

WITCHER-3

کوتاکو: “آیا شما باید این بازی را انجام دهید؟ بله!”

شکار خطرناک یک ماجراجویی بزرگ است که نسبت به زمان خودش متفاوت است. این بازی استانداردهای جدیدی برای بازی‌های رایانه‌ای تعیین می‌کند و در همان حال طبیعت رو به رشد بازی‌های کامپیوتری را به سممت خودش -به عنوان هدف- می‌کشد. این بازی کندوکاوی شایسته از خانواده و رفاقت است و با مخلوطی از صحنه‌های غم عظیم و شهوترانی مسخره، مالیخولیای بازی را از شادی و تحکم اراده‌ای هیولایی تغییر می‌دهد. بیایید به پای نمایش حماسی بین خوب و بد بشینید و منتظر سکس اسب تک شاخ باشید!

gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.