Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش ۵۲ میلیون نسخه‌ای جی‌تی‌ای ۵

0

بر اساس اطلاعات به دست آمده از گزارش سال مالی 2015 شرکت بزرگ تیک‌تو، عنوان جی‌تی‌ای 5 موفقیت عظیمی کسب کرده است.

ناشر این بازی تا کنون 52 میلیون نسخه فیزیکی و دیجیتال از آخرین عنوان راکستار را به خارج از مرزها صادر کرده است. این فروش شامل خرده فروشی و فروش نسخه دیجیتال به مشتریان است. رقم ثبت شده در عمده فروشی نیز کمی پایین‌تر است.

این در حالی است که بازی ایوالو از شرکت تیک‌تو 2.5 میلیون و عناوین بسکتبال و کشتی این شرکت 3 میلیون فروش داشته‌اند. سری سرزمین‌های مرزی در این سال مالی 8 میلیون فروش داشت. (از 25 میلیون فروش کل)، و مجموعه‌ی هندسام نیز فراتر از حد انتظار ظاهر شد. 20 درصد از فروش مجموعه‌ی هندسام, فروش نسخه‌ی دیجیتال بوده است.

مدیر اجرایی این شرکت، «استراوس زلنیک» عنوان کرد که ناشر یکی از بهترین سال‌های خودش را گذراند که این امر را مدیون فروش جی‌تی‌ای 5 و ایوالو بر روی پی‌سی است.

او افزود: “در طول سال مالی 2015، ما 5 عنوان بی‌نقص را برای فصل تعطیلات توسط جی‌تی‌ای 5 و ان‌بی‌ای 2K2015 ارائه کردیم. این مجموعه با انتشار عنوان ایوالو به مجموعه‌ای هیجان‌انگیز تبدیل شد و رکورد درامد فروش نسخه‌های دیجیتال را به دست آورد، که شامل بالاترین درامد شرکت از پرداخت متناوب مشتری بود. سال مالی 2016 شروعی عالی داشته که یکی از عوامل تاثیرگذار در آن فروش نسخه‌ی پی‌سی جی‌تی‌ای 5 است که از انتظاراتمان فراتر رفته است.”

زلنیک عناوین جدیدی در سری NBA 2k و WWE اعلام کرده است، همچنین بازی بتل برن استودیوی گیرباکس و یک عنوان دیگر که به زودی برای سال جدید اعلام خواهد شد.

او افزود: “فراتر از سال مالی 2016 ما یک توسعه‌ی قدرتمند را در برنامه داریم و شرکت ما در موقعیتی قرار گرفته که در بلند مدت یک توسعه‌ی عرضی را تجربه کند.”

شرکت تیک‌تو در واقع شاهد یک کاهش در درآمد سالانه امسال خود بود، اما با انتشار جی‌تی‌ای 5 در اخرین سال مالی نگرانی از بابت این مسئله را کاهش داد. ناشر با قبول ضرر خالص 279.5 میلیون دلاری در سال مالی 2015 عنوان کرد که در زمینه‌ی پرداخت دیجیتال رشد داشته است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.