Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویدئو: «بتمن: شوالیه آرکام» می‌خواهد شوالیه تاریک درون شما را آزاد کند

0

شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر، یک تریلر جدید برای «بتمن: شوالیه آرکام» منتشر کرده است که چند نفر را نشان م‌یدهد که در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که آن‌ها را مجبور می‌کند بتمن بشوند.

برای این‌که بدانید، در این ویدئو هیچ گیم‌پلی وجود ندارد، ولی به هر حال ارزش دیدن را دارد.

اوایل این ماه راک‌ستدی از مکانیک نبرد جدیدی در شوالیه آرکام صحبت کرد که به بازیکن اجازه می‌دهد بین بتمن و دوستانش (بال شب و دختر خفاشی) در وسط درگیری تعویض کند تا فینیشرهای تخریب کننده‌ای انجام دهند. راک استدی هم‌چنین توضیح داد که تعداد دشمنان در صحنه‌های نبرد باید افزایش می‌یافت تا بتوان دو قهرمان دیگر، به جای فقط یکی، در بازی داشت.

به علاوه‌ی دو شخصیت قبلی، شوالیه تاریکی قادر خواهد بود که در کنار رابین و زن گربه‌ای هم در بعضی قسمت‌های بازی بجنگد.

اساسا قرار بود که در سال 2014 عرضه شود، تاریخ عرضه‌ی جدید شوالیه آرخام برای پلی استیشن 4, ایکس باکس و پی سی 2 تیر است. اخیرا، راک‌استدی صدا پیشگان بازی را معرفی کرده است، که شامل کارکشتگان برکینگ بد و ارباب حلقه‌ها است.

همچنین اخیرا دو نسخه  بازی در آمازون دیده شدند. اولی نسخه‌ی استاندارد و دومی به نام بسته کمیک به فروش می‌رسند. که دومی شامل بسته بندی با صحنه‌های داخل بازی (اولین حضور بتمن)، و یک نمونه از بیست و پنجمین سالگرد رمان گرافیکی گراند موریسون به نام تیمارستان آرکام: خانه‌ای جدی روی زمینی جدی.

gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.