Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ساخته‌ی بعدی سازندگان Red Dead Redemption مفهوم هنر در بازی را متحول خواهد کرد

0

راکستار سن‌دیگو سازنده‌ی عنوان «رستگاری سرخ‌پوست مرده» (Red Dead Redemption) تمرکز خودش را برای ساخته‌ی بعدی خود روی مفهوم هنر و تلفیق آن با جلوه‌های گرافیکی تمرکز کرده است. این حرف را برنامه‌نویس گرافیکی می‌زند که در شعبه‌ی سن‌دیگوی راکستار مشغول به فعالیت است و آن چه از مقصود صحبت‌هایش جمع‌بندی می‌شود نشان می‌دهد که که آن‌ها می‌خواهند با تمام چیزی که در چنته دارند روی بازی بعدی خود تمرکز کنند و این هدف را به ثمر بنشانند.

یک کاندیدای موفق سعی می‌کند تا مرزهای تکنولوژی را با استفاده از امکاناتی که دارد جلو ببرد و تکنولوژی‌های قدیمی‌تر را بهبود بخشد. این موضوع شامل تمامی بخش‌های گرافیکی یک بازی نظیر رندرینگ، نورپردازی، سایه‌ها، شیدر یا سایه‌زنی و مدیریت صحنه‌ها می‌شود. البته موارد دیگر و جزئی دیگری نیز در این موضوع دخیل هستند که به آن‌ها اشاره نمی‌کنیم. این‌ موارد همگی دست به دست هم می‌دهند تا یک بازی از نظر هنری بدرخشد و به موفقیت برسد. این برنامه‌نویس هم‌چنین با اشخاص دیگر نیز در ارتباط است تا پایپ‌لاین گرافیکی نسل بعدی را مثل نورپردازی حرفه‌ای و یا تکنیک‌های رندرینگ در بازی را وسعت دهد. افکت‌های ویژه نیز از این دسته محسوب می‌شوند.

یکی دیگر از فرصت‌های کاری در وب‌سایت راکستار گیمز به این موضوع اشاره می‌کند که “این فرصتی بی‌نظیر برای تولید لبه‌برنده‌ای از گرافیک و سیستم‌های افکت گذاری محسوب می‌شود، کار تیمی با دپارتمان هنر برای ایجاد راهکاری جهت ساخت بازی‌مان.”

علاوه بر این, کار دیگری از متن تبلیغ یک برنامه‌نویس شبکه به صورت خیلی دقیق به واژه‌ی «جهان باز» یا Open World اشاره می‌کند. فرد انتخاب شده برای این کار موظف خواهد شد با یکپارچه سازی همه نواحی بخش چندنفره‌ی بازی را با عناصر گیم‌پلی آن چه بیشتر و دقیق‌تر هماهنگ نماید. این آگهی کار برای یک برنامه‌نویس انیمیشن به صورت محسوسی به کلمات ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 اشاره می‌کند.

با این وجود سایت هم‌چنان یک آگهی دیگر نیز برای یک متخصص گیم‌پلی آماده کرده است که در آن خواسته شده تا فرد مورد نظر بتواند مرز‌های بین بازی و جهان واقعی را کمتر کند و مخصوصا روی بخش عکس‌العمل‌های پویا و مقوله‌ی رئالیسم یا واقعی بودن بازی تاکید دارد.

red-dead-redemption-rifleنگاهی بیندازیم به بخش‌های کلیدی این آگهی:

هوش مصنوعی

  • به دنیاهای ما روح بدهد و بتواند برای آن‌ها عادت‌های قابل قبول و روتین تعریف کند.
  • راهبری در انواع عوارض مختلف، اجتناب از موانع.
  • کار بر روی استراتژی برای خلق محتوای سرگرم کننده و تولید سیستم چالش برانگیز مبارزات

مکانیک‌های کاراکتر

  • ساخت و ترکیب درختانی پویا به کمک انیمیشن و مدل‌سازی حرفه‌ای
  • در ارتباط با انیمیشن سازان؛ پولیش شده و روان برای تولید بهترین ترکیب از رئالیسم و عکس‌العمل‌های مورد نظر.

مکانیک‌های گیم‌پلی

  • سیستم سلاح و دمیج
  • ساخت illusionهایی برای خلق جمعیت در بازی

شعبه‌ی سن‌دیگوی راکستار گیمز در مجموع 36 موقعیت شغلی باز در انواع رشته‌ها و شاخه‌ها را ایجاد کرده که نشان می‌دهد استودیو در آینده برای یک پروژه بزرگ آماده می‌شود و کادر جمع‌آوری می‌کند.آخرین بازی این شعبه‌ی راکستار «رستگاری سرخ‌پوست مرده» از دیدگاه بسیاری جزو برترین بازی‌های نسل هفتم است. این بازی پنج سال پیش در چنین هفته‌ای برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد.

انتظار می‌رود ساخته‌ی جدید راکستار سن‌دیگو ادامه‌ای برای سرخ‌پوست مرده باشد.

Gamespot

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.