Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تبلیغ تلویزیونی سونی: پلی‌استیشن ۴ قوی‌ترین کنسول جهان!

0

ویدئوی تبلیغاتی جدید سونی، پلی‌استیشن 4 را در کنار بلادبورن، ویچر 3 و بتمن: شوالیه‌ی آرکام هایپ می‌کند.

شعبه‌ی بریتانیای سونی به تازگی در اتفاق هایپی را روی گیرنده‌های تلویزیونی می‌برد و برعکس به جای گزافه‌گویی و لاف‌زنی در مورد کنسول، پلی‌استیشن 4 را به عنوان قوی‌ترین کنسول حال حاضر در دنیا معرفی می‌کند.

این تیزر تلویزیونی که در کل سی ثانیه است هم‌چنین سکانس‌هایی از سه بازی معروف و روز بازار بلادبورن، نسخه‌ی سوم ویچر و بتمن: شوالیه‌ی آرکام را پخش می‌کند و راوی فرصت طلب نیز با گفتن جمله‌ی «فقط روی پلی‌استیشن 4» به هایپ هر چه بیشتر این تبلیغ چاشنی اضافه می‌کند.

فرصت طلب به این معنا که در بین این سه بازی تنها بلادبورن در انحصار پلی‌استیشن 4 است. از طرفی بتمن: شوالیه‌ی آرکام تنها محتوای انحصاری رایگانی را برای کاربران این کنسول در نظر گرفته و ویچر 3 البته هیچ محتوای انحصاری برای پلی‌استیشن 4 ندارد.

با این که کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس‌ باکس وان توانست ماه گذشته از رقیبش در زمینه‌ی فروش پیشی بگیرد اما با این حال پلی‌استیشن 4 مجموعا از این نظر یکه تاز عمل کرده و با فروش 22.3 میلیون دستگاه توانسته به پرفروش‌ترین کنسول نسل هشتم مبدل شود.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.