Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازنده‌ی عنوان Crossy Road روی نسخه‌ی جدیدی از پک-من کار می‌کند

1

شعبه‌ی وکنوور شرکت ژاپنی بندای نامکو و استودیوی Hipster Whale خالق بازی معروف Crossy Road به صورت مشترک روی یک بازی پک-من جدید برای اسمارت‌فون‌ها کار می‌کنند که موسوم به پک-من 256 است.

شاید برایتان جالب باشد که پسوند 256 برای این بازی به چه معناست. این عدد برای مخاطبین قدیمی این بازی بسیار آشناست و در واقع اسم یک گلیچ در این مرحله‌ی پک‌-من بود. در واقع وقتی بازیکن‌ها می‌خواستند روی نسخه‌ی آرکید پک‌-من این مرحله را رد کنند نصف صفحه با این اشکال مرحله‌ای تبدیل به شخصیت‌های رندومی می‌شد که به سمت پک‌-من هجوم می‌آوردند. حالا Hipster Whale و بندای نامکو ونکوور قصد دارند تا با استفاده از خاطره‌ی این مرحله یک بازی بی‌انتها مثل Crossy Road را خلق کنند.

اگر شما از آن دست افرادی هستید که Crossy Road را بازی نکرده‌اید بد نیست بدانید که بازی کنترل شخصیتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که در ابتدا یک مرغ معمولی است که باید از خیابان عبور کند. مخاطب با این ایده وارد یک بازی رکوردی می‌شود و باید بدون اصابت به اتومبیل‌ها، قطارها و یا افتادن در آب رکورد بزند و ظاهرا پک-من 256 هم با ایده‌ی این چنینی ساخته می‌شود و ترکیبی از المان‌های پک-من و ساخته‌ی Hipster Whale را در خود جای داده است.

همان طور که «متیو هال» مدیر عامل این استودیو می‌گوید که بازی کردن پک-من در دهه‌ی 80 یکی از خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌اش بوده است.

“حالا با این وجود واقعا برای من ساخت عنوانی بر اساس یکی از اولین شخصیت‌های شکل دهنده‌ی صنعت بازی‌های رایانه‌ای یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. بازی جدید ما پک-من 256 با استفاده از ایده‌ی گلیچ معروف این مرحله می‌خواهد سبک و سیاق جدیدی از بازی‌های بی‌انتها را در قالب المان‌های یونیک وارد کند.”

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

Gamespot

1 نظر
  1. فرهاد می‌گوید

    بازی قشنگیه ولی به آستروید نمی رسه

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.