Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سی دی پراجکت: تا سال ۲۰۱۷ درباره «سایبرپانک ۲۰۷۷» صحبت نمی‌کنیم

0

سی‌دی پراجکت رد سازنده «ویچر 3: شکار خطرناک» برنامه‌ای برای صحبت درباره بازی بعدی‌شان «سایبرپانک» تا اوایل سال 2017 ندارد.

مدیرعامل سی‌دی پراجکت آدام کسینکی در مصاحبه‌ای با رویترز گفته است انتظار دارد موفقیت تجاری سایبرپانک 2077 حتی از ویچر 3 بیشتر باشد و افزود شرکت فعلاً برنامه‌ای برای انتشار اطلاعات بیشتر درباره این بازی ندارد.

ما امیدواریم و اطمینان داریم که سایبرپانک پتانسیل تجاری بسیار بالایی دارد اما خیلی زود است تا درباره‌اش صحبت کنیم، امسال و سال‌های آینده تنها به ویچر اختصاص دارد.

جایی دیگر در مصاحبه کسینکی گفت چگونه ویچر 3 نگرش احتمالی درباره ساخت اولین بازی نقش‌آفرینی جهان باز باکیفیت بالا از سوی این شرکت را تغییر داده است.

فروش قسمت سوم ویچر چندین برابر بازی‌های سابق ما است و بعد از سال‌ها در تاریخ شرکت وارد جریان اصلی شده‌ایم و مردم طور دیگری به وضعیت سی‌دی پراجکت قبل و بعد از انتشار ویچر 3 نگاه خواهند کرد.

سایبرپانک 2077 در اکتبر 2012 معرفی شد و به نظر می‌رسد گروه دیگری درون سی دی پراجکت در حال ساخت آن هستند. این عنوان بازیکن را در “آینده‌ای تاریک” در سال 2077 قرار می‌دهد جایی که فناوری‌های فوق پیشرفته باعث رستگاری و نفرین انسانیت شده است.

سایبرپانک 2077 با داستان غیرخطی برای بازیکنان بزرگ‌سال در حال ساخت است و در کلان‌شهر “Night City” اتفاق می‌افتد و همچنین عناصری از سبک سندباکس و شکلی از مولتی پلیر نیز خواهد داشت بااین‌حال سی‌دی پراجکت رد تاکید دارد این عنوان یک “نقش‌آفرینی واقعی” است و قطعاً شوتر چندنفره نیست.

باوجود اعلام نشدن پلتفرم‌های سایبرپانک 2077 به گفته استودیو سازنده این عنوان احتمالاً روی پلتفرم‌های اکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. هنوز تاریخ انتشاری برای بازی مشخص نشده است.

gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.