Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه و جزئیات نید فور اسپید جدید لیک شد

1

ریبوت بازی نید فور اسپید قرار است در تاریخ 12 آبان ماه امسال عرضه شود. این تاریخ به همراه جزئیات جدیدی در صفحه محصول بازی مشخص شده‌اند. به نظر می‌رسد این صفحه در حال حاضر حذف شده که در ابتدا سایت ایکس باکس مایکروسافت مشاهده شده بود.

طبق این صفحه از دیگر ویژگی های بازی نیز صحبت شده که قبل از این چیزی در مورد آن ها نشنیده بودیم. ظاهرا پنج بخش و راه مختلف برای بازی کردن وجود دارد که با نام های سرعت ،‌ سبک، ساختن، گروه و در آخر قانون شکن شناخته می‌شوند. در بازی به علاوه موارد گفته شده چند داستان با هم تداخل دارند که به شما اجازه می‌دهند مسیر منحصر به فرد خود را در پیش بگیرید. در ضمن بازی در سواحل غربی شهر در محیطی با نقشه باز بوده که در شب جریان دارد. ریبوت این بازی به تازگی معرفی شده است و ما هنوز اطلاعات چندان زیادی در مورد نید فور اسپید جدید نداریم تنها گفته شده که این عنوان یک بازسازی کامل خواهد بود که توسط استودیوی گوست گیمز ساخته می‌شود. آخرین نسخه این سری یعنی Rivals نیز توسط همین استودیو ساخته شده بود که در سال 2013 عرضه شد.

اخیرا نیز در جواب یکی از کاربران در توییتر گفته شده که برای بازی کردن به اینترنت نیاز خواهید داشت که مزایای خود ماننده دریافت تجربه بیشتر و رقابت با دوستان خود را خواهد داشت.

IGN

1 نظر
  1. yaser می‌گوید

    سلام کی وارد ایران میشه ؟؟
    این الان ابدیته؟؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.