Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کنترلر جدید ایکس باکس وان مجهز به جک هدفون خواهد بود

0

کنترلر کنونی ایکس باکس وان تنها یک پورت ورودی دارد یا بهتر است بگوییم داشت کنترلر پلی‌استیشن 4 یا دوال شاک 4 مجهز به جک هدفون است و اجازه می‌دهد کاربر، هدفون خودش را به آن متصل کند.

طبق متنی که در وب‌سایت پشتیبانی ایکس باکس دیده‌ شده است، نسخه‌های بعدی کنترلر ایکس باکس وان مجهز به جک استاندارد 3.5 میلی‌متری هدفون خواهند بود:

پورت 3.5 میلی‌متری برای اتصال دستگاه‌های صوتی با جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌شود. این قابلیت تنها بر روی کنترلر‌هایی که بعد از ژوئن 2015 تولید می‌شوند وجود دارد.

کنترلر کنونی جک هدفون 3.5 میلی‌متری ندارد و برای اتصال باید از یک آداپتور 25 دلاری استفاده شود.

تصاویری از کنترلر در وب‌سایت پشتیبانی ایکس باکس وجود دارد تمام قابلیت‌های دیگر از جمله طراحی و شکل همانند مدل کنونی هستند اما با توجه به اینکه زمان زیادی تا E3 نمانده ممکن است قابلیت‌های جدیدی معرفی شوند.

مایکروسافت پس از تماسی که کوتاکو با آن‌ها گرفته است اطلاعات زیادی در این مورد نداده است:

ما در حال آماده شدن برای یک E3 هیجان‌انگیز هستیم و بازی‌ها و تجارب بیشتری را نشان خواهیم داد. ما در حال حاضر چیز بیشتری برای اشتراک‌گذاری نداریم.

 

Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.