Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

درز اطلاعات و تصاویر جدید از دارک سولز ۳

0

به تازگی تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی دارک سولز 3 به بیرون درز پیدا کرده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

طبق این اطلاعات نسخه سوم از این سری قرار است در سال 2016 میلادی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. نسخه پی سی نیز در لیست ذکر شده اما هنوز در مراحل مذاکره است. به علاوه بازی از 4 بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند که این به معنی امکان احضار کردن بیش از یک دوست است و یا شاید برای یک حالت دو نفره در مقابل دو نفر دیگر است. کلاس‌های قابل بازی که از ابتدا قابل انتخاب هستند 10 عدد می‌باشد.

دشمنان و باس‌های جدید، به علاوه کلیه شخصیت های جدید و هیولاها که بدون حساب کردن تعداد نسخه قبل به بیش از 45 مورد می‌رسند. همچنین سلاح‌های جدید به علاوه 40 زره جدید که در کنار آن بیش از 100 تجهیزات مختلف هم برای آن‌ها وجود دارد.

میان پرده‌های بازی اکثرا از موتور اصلی بازی استفاده کرده‌اند. در بازی بیش از 12 محیط مختلف وجود دارد. راه ارتباط برقرار کردن با دیگر بازیکن‌ها تغییراتی داشته است. با شرکت کردن در مراسم قربانی شما می‌توانید اجساد را به اطراف ببرید و انتخاب کنید که کجا آن‌ها را قربانی کنید و بعد از انجام دادن تشریفات بازیکن دیگر را در بازی ملاقات کنید. انجام دادن این کار باعث می‌شود شما هدف دیگر بازیکن‌ها شوید و به طور کلی این کار باعث ایجاد تغییرات در بازی شما می‌شود.

مبارزه با باس‌ها یک فاکتور جدید به نام گرم کردن دارد که باعث می‌شود مبارزه با آن‌ها به طور کلی دگرگون شود. به بازی نکات جدیدی مثل هنر مبارزه با شمشیر اضافه شده که با شتاب حمله کردن و حلقه زدن می‌شود.

در پایان به نظر می‌رسد برای اطلاعات بیشتر و همین‌طور اولین نمایش بازی باید تا E3‌ منتظر ماند.

neogaf

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.