Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شرکت والو در نمایشگاه E3 امسال حضور نخواهد داشت

0

والو برنامه‌ای برای حضور در نمایشگاه امسال ندارد.
انتظار رونمایی از یک بازی و یا محصول دیگری از والو را در E3 امسال نداشته باشید. این شرکت در گفتگو با GamesBeat گفت که برای محصولات در دست توسعه خود، نشستی برگزار نخواهد کرد.
البته این خبر با توجه به وضعیت فعلی والو، خیلی هم تعجب برانگیز نبود. این شرکت در چرخه عمومی توسعه دهندگان بازی، فعالیت چندانی که از دیگر استودیوها انتظار داریم را ندارد. ضمن اینکه این شرکت به اندازه کافی بزرگ هست که بتواند “E3 خودش ” را داشته باشد و با یکی دو رونمایی مطمئنا می‌تواند همه را هیجان‌زده بکند.
با این حال در زمینه واقعیت مجازی، این خبر کمی عجیب به نظر می‌رسد. نمایشگاه E3 امسال را خیلی‌ها “E3 واقعیت مجازی” (The VR E3) نامیده‌اند. سونی و اوکلوس ریفت (Oculus Rift) هر دو نمایش‌هایی از هدست‌های واقعیت مجازی خود خواهند داشت و تمرکز خود را روی ترویج این فناوری در بین عموم مردم یا حداقل نزدیک شدن به آن می‌گذارند.
البته از والو بعید نیست که کاری غیره منتظره انجام دهد؛ مانند E3 2010 که گیب نیوویل در کنفرانس سونی روی صحنه رفته و بازی پورتال 2 را برای PS3 معرفی کرد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.