Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بلیزارد افزونه ی جدال ابدی را برای قهرمانان طوفان معرفی کرد

0

با اینکه نسخه ی بتای قهرمانان طوفان شرکت بلیزارد به تازگی عرضه شده, افزونه ای برای آن در راه است. با زمینه ای مشابه دنیای دیابلو, جدال ابدی نقشه ای جدید- میدان جنگ جاودانگی- به بازی می آورد به علاوه ی دو شخصیت جدید.

میدان جنگ جدید شامل یک مکان مرکزی با دو مسیر در دوطرف ان است. زمانی که تیم ها وارد بازی میشوند, هر کدام باید از شخصیت فناناپذیر خود مراقبت کنند, و در همین حین تلاش کنند که تیم مقابل را نابود کنند. شخصیت جاودانه ای که برنده میشود به سمت مواضع دفاعی حریف حرکت میکند و هر چیزی را سر راهش وجود دارد خرد میکند.

جوانا, جنگجوی مونث از کلاس صلیبی دیابلو 3, همزمان با عرضه رسمی بازی ارائه شد, اما افزونه ی جدید همچنین شخصیت قصاب را به گروه قهرمانان اضافه میکند. در دیابلو 3 او یکی از هیولاهای بزرگ است که شما در طول داستان اصلی با آن روبه رو می شوید. در قهرمانان طوفان او یکی از شخصیت های کلاس قاتل است, کسی که میتواند خسارت متداول وارد کند با بالا اوردن چیز هایی که از قربانیان قبلی اش باقی مانده است.

هواداران دیبلو چندین حرکت مخصوص و حمله های قصاب را به یاد خواهند آورد. همسترینگ به شما اجازه میدهد که نه تنها به قهرمانان دشمن ضربه وارد کنید بلکه در همان حال آنها را کند کنید. کشتار بی رحمانه به شما اجازه میدهد که از فاصله دور به دشمن حمله کنید و به او ضربه وارد کنید. علامت قصاب را روی حریفتان بزنید تا قصاب را به اندازه 75 درصد از خسارت وارده بهبود ببخشید.

به عنوان حرکات مخصوص سطح بالا, گوسفند در کشتارگاه به شما اجازه میدهد که حریفتان را به یک میله ببندید تا اگر خواست از مهلکه فرار کند او را پس بکشید. همچنین هجوم اتشدان نیز وجود دارد که یک محوطه آتشین بوجود می اورد که به همه ی اطرافیان قصاب خسارت وارد میکند, و میتوان ان را زمانی که از کشتار بی رحم استفاده میشود به کار برد.

قیمت این افزونه جدید هنوز مشخص نیست, اما قرار است در 30 ژوئن ارائه شود.

کریس برت از یوروگیمر با کارگردان بازی نشستی داشت تا راجب به آینده و دنباله های این بازی صحبت کند. ویدئوی زیر را ببینید تا اطلاعات بیشتری در این باری بدست آورید.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.