Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هدست واقعیت مجازی Oculus Rift اوایل سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود+ قابلیت استریم بازی‌های ایکس‌باکس وان

0

نسخه مخصوص مشتریان هدست واقعیت مجازی OR در سه ماهه اول سال 2016 به بازار عرضه خواهد شد. این هدست به همراه یک کنترلر اکس‌باکس وان، یک آداپتور برای اتصال به ویندوز 10 و نیز قابلیت استریم بازی‌های اکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

آقای فیل اسپنسر، رئیس بخش اکس‌باکس گفت: “هدست “ریفت” با اجرا بر روی ویندوز 10، به کاربران اجازه می‌دهد که بازی‌های اکس‌باکس وان مثل هیلو، فورتزا و سانست اوردرایو را به صورت استریم و با کنترلر آشنای اکس‌باکس وان، تجربه کنند.” در واقع خلاصه حرف‌های ایشان این بود که کاربران می‌توانند بازی‌های اکس‌باکس وان را بر روی PC استریم کرده و سپس با استفاده از هدست ریفت متصل به رایانه شخصی خود، بازی را تجربه کنند.

این تکنولوژی، از دو صفحه نمایش OLED با دامنه دید عریض، یک سیستم تشخص حرکت با “تاخیر بسیار پایین” و یک سنسور خارجی بسیار کوچک تشکیل شده است.

ریفت دارای هدفونی یکپارچه اما قابل جداسازی با قابلیت ارائه صدای 360 درجه می‌باشد.

قسمت جلویی قاب این هدست نیز با توجه به حالت صورت و نیاز کاربران برای تنظیم فاصله چشمان با صفحات نمایش، قابلیت تغییر دارد. این دستگاه همچین برای راحتی بیشتر با پارچه پوشیده شده است. بسیار سبک است تا جایی که می‌توانید آن را با یک دست نگه دارید یا اگر آن را به چشم زدید، می‌توانید قابل جلویی آن را باز کنید.

در طول نمایش همچنین تایید شد که کنترلرهای مخصوص این هدست با نام Oculus Touch VR برای عرضه در نیمه اول سال 2016 در نظر گرفته شده و استودیوهای اینسومنیاک، گان فایر و … در حال ساخت و توسعه بازی برای آن هستند.

oculus_rift_consumer-2-600x337 oculus_rift_consumer-1-600x337 oculus_rift_consumer-3-600x412 oculus_rift_consumer-9-600x337 oculus_rift_consumer-8-600x337 oculus_rift_consumer-7-600x337 oculus_rift_consumer-5-600x270 oculus_rift_consumer-4

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.