Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: تریلر داستانی عنوان Hollowpoint

0

به‌تازگی تریلری از جدیدترین بازی سازندگان بازی Crackdown 2 یعنی عنوان Hollowpoint منتشر شد. این تریلر مربوط به بخش داستانی بازی است.

عنوان Hollowpoint که توسط استودیوی Ruffian Games در حال ساخت است، یک اکشن دوبعدی ساید-اسکرولر با سیستم تیراندازی سه‌بعدی است که در آن بازیکنان باید در قالب یک تیم چهارنفره به نبرد با دشمنان خود بپردازند. داستان بازی حول نبرد بین شرکت‌های قدرتمند دنیا پس از پایان یک جنگ عظیم جهانی و در یک آینده دیستوپیایی می‌گذرد. شرکت Paradox Interactive ناشر بازی در وصف این عنوان می‌گوید که هیچکدام از مراحل بازی روتین نیستند و هر برای کامل‌شدن هر کدام به استراتژی و نقشه دقیق و مهارت کافی نیاز است. سیستم ارتقا هم در بازی وجود دارد و بازیکنان در طی بازی با جمع کردن امتیاز تجربه می‌توانند به ارتقای مهارت‌های خود بپردازند.

تریلر بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

عنوان Hollowpoint قرار است در تاریخی نامعلوم برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن4 عرضه شود. همچنین احتمال می‌رود این بازی در کنار حضور در نمایشگاه E3 2015، در یکی از کنفرانس‌های سونی و یا PC Gaming Show نمایش داشته باشد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.