Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: برنامه نینتندو برای نمایشگاه مشخص شد

0

شرکت نینتندو با انتشار اینفوگرافیکی کلیت برنامه خود برای نمایشگاه E3 امسال را برای عموم منتشر کرد.

نینتندو که در سال‌های اخیر از برگزاری همایش زنده در یکی از مجمع‌های نمایشگاه E3 در لس آنجلس خودداری کرده و نمایش خود در این نمایشگاه را به طور آنلاین با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد، امسال نیز همانند سال‌های اخیر به این روند ادامه خواهد داد. مهم‌ترین سوپرایز نینتندو برای این نمایش که سه شنبه آینده پخش خواهد شد، می‌تواند بازی آینده استودیوی «رترو» سازنده‌ی بازی «متروید» باشد. برنامه کلی نینتندو برای نمایشگاه امسال که شامل رونمایی برنامه‌های نرم افزاری و بازی‌های آماده‌ی عرضه این شرکت تا سال 2016 است، از این قرار است:


یکشنبه ، 14 ژوئن

– رونمایی محتوای جدید برای Super Smash Bros. for Nintendo 3DS & Wii U: ماساهیرو ساکورای جزئیات جدیدی را در مورد محتواهای جدید برادران سوپر ماریو برای نسخه‌های 3DS و Wii U منتشر خواهد کرد. نمایش این محتوا از 3:40 بعدازظهر به وقت بریتانیا آغاز می‌شود.

– پیش نمایش مسابقات جهانی قهرمانی نینتندو 2015: بخش ویژه‌ای از نمایش نینتندو به اطلاع رسانی جزئیات مسابقات جهانی این شرکت اختصاص دارد. نمایش این بخش که از ساعت 10:35 تا 11 شب به وقت بریتانیا خواهد بود، شامل تمام ملزومات و جزئیات این مسابقه برای شرکت کنندگان و بینندگان است.

–  برگزاری مسابقات جهانی قهرمانی نینتندو 2015: هشت قهرمان مسابقات مورد تأیید نینتندو در اقصا نقاط جهان در محل همایش L.A.Live با هشت شرکت مدعو نینتندو دیدار می‌کنند و در رشته‌های مختلف بازی‌های نینتندو، طی یک مسابقه‌ی چند مرحله‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. بخش اصلی این رویداد از 3-6:30 بعدازظهر به وقت محلی برگزار خواهد شد و از یوتیوب، Twitch و بخش مخصوص E3 در سایت نینتندو قابل مشاهده است.


 سه شنبه ، 16 ژوئن

 – همایش بزرگ نینتندو E3 2015: این همایش که از سایت رسمی نینتندو قابل مشاهده است‌، تمامی بازی‌های شامل لاین آپ نینتندو (که به زودی اعلام خواهد شد) را به طور گسترده پوشش خواهد داد که شامل نمایش‌های گیم‌پلی بازی‌ها و توضیحات سازندگان در مورد آن‌ها خواهد بود.


چهارشنبه ، 17 ژوئن

– Mario Maker در Best Buy: بیش از 120 شعبه Best Buy در سراسر آمریکا و کانادا، آماده پیشواز از هواداران ماریو برای امتحان نسخه نمونه بازی برای 3DS و WiiU  خواهند بود. پیش خریدکنندگان Best Buy این بازی در آمریکا از امتیازهای ویژه و قابلیت‌های نامحدود منحصربفردی در داخل بازی بهره مند خواهند شد.

همایش دوم نینتندو E3 2015: دومین روز نمایش زنده در جریان E3 2015 از 9:55 شب به وقت محلی آغاز خواهد شد و شامل بازی‌هایی خواهد بود که در روز اول در برنامه به نمایش گذاشته نشده بودند.


پنج شنبه ، 18 ژوئن

همایش نهایی نینتندو E3 2015: شروع همایش مانند روزهای قبل از 9:55 شب به وقت محلی بوده و برنامه‌های همایش شامل مرور بازی‌های معرفی شده و گردهمایی سازندگان بازی‌ها خواهد بود.


 شنبه ، 20 ژوئن

Mario Maker در Best Buy: آخرین فرصت برای تجربه نسخه اولیه ماریو میکر و بهره‌مندی از امتیاز‌های پیش خرید بازی از فروشگاه‌های Best Buy. لازم به ذکر است که امتیازهای درون بازی خریداران در این روز کمتر از روز اول خواهد بود.

nintendo_e3_2015_infographic

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.