Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استیم رکورد ۱۰ میلیون کاربر آنلاین را شکست

0

فروش تابستانی پلتفرم موجب رخداد اتفاق عظیمی در این هفته شد که آن حضور 10 میلیون کاربر آنلاین به طور همزمان در پایان هفته بود.

Steam Useres - 10m Concurrent users
Steam Useres – 10m Concurrent users

صفحه‌ی اعلام وضعیت استیم نشان می‌دهد که سرعت پلتفرم همچنان درحال افزایش است. رکورد بیشترین کاربر آنلاین در سال قبل 8 میلیون نفر بود. با در نظر گرفتن تعداد 10 میلیون نفر کاربر آنلاین دقیقا قبل از ساعت 10 صبح روز 14 جوئن به وقت آمریکا، تعداد کاربران آنلاین رشدی 25 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده‌اند.

Steam - 10m Concurrent useres
Steam – 10m Concurrent useres

لیست بازی های پرطرفدار استیم شامل عناوینی پیش بینی شده است. در این میان DOTA 2 و کانتر استرایک (گلوبال افنسیو) در صدر لیست قرار دارند. نسبت به آخرین رده بندی که در ماه مارچ اعلام شد (که تعداد کاربران آنلاین به 9.5 میلیون رسید)، Payday 2 و آرما 3 از لیست خارج شده‌اند و عناوین ARK (سوروایوال ایوالود) و قهرمانان کلیکر جایگزین آن شده‌اند.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.