Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان هنری «سندیکا» راجع‌به به بزرگ‌ترین تغییرات آن صحبت می‌کند

0

عنوان جدید یوبی‌سافت از سری Assassin’s Creed به نام «سندیکا» که در لندن زمان ویکتوریا ساخته شده است، تجربه‌ای کاملاً متفاوت از بازی به شما می‌دهد. انتخاب لندن احتمالاً به این دلیل بوده که خیابان‌های عریض آن اجازه استفاده از وسایل نقلیه مانند کالسکه‌ها را می‌دادند هم‌چنین درخواست‌های زیادی از طرف هواداران برای این محیط شده بود؛ اما شهری به این بزرگی به معنی سیستم راهیابی جدید است که با سکوبازی جدیدی که به بازی اضافه شده تحقق می‌یابد. در آخرین شماره مجله ایکس‌باکس، کارگردان هنری بازی مارک الکسیس کوتی در رابطه با طناب‌انداز و تغییراتی که به همراه دارد توضیح می‌دهد.

ما مدت زیادی بود که لندن ویکتوریایی را می‌خواستیم، واقعاً نیاز به نسل جدید کنسول‌ها بود تا این درخواست اجابت شود؟

من فکر می‌کنم فاکتورهای زیادی در این تصمیم دخیل بودند. لندن زمان ویکتوریا خیابان‌های عریض‌تری دارد و هم‌چنین نمای بسیار بزرگ‌تری وجود دارد. من فکر می‌کنم که نیاز بود تا کنسول‌های جدید به بازار آیند تا بتوان به خوبی حق این شهر را ادا کرد. برای مثال رودخانه تایمز را در نظر بگیرید، این رودخانه با قایق‌ها پر شده است و من خودم برای بازیکنان بسیار هیجان‌زده هستم چون این قایق‌ها به اندازه ویگر وسایل نقلیه بازی جالب خواهند بود.

نقش انقلاب صنعتی در این نسخه چه است؟

نکته جالب راجب به این موضوع این است که این دوره، دورهٔ جنگ نیست- حداقل در بریتانیا. ما می‌خواستیم که داستان بازی بیشتر توسط شخصیت‌ها پیش برود نه رخدادها.

استفاده از طناب برای جا‌به‌جایی میان ساختمان‌ها روشی کاملاً جدید در بازی معرفی می‌کند. به نظر شما این تغییر چگونه خواهد بود؟

شما هنوز می‌توانید به روش سنتی از ساختمان‌ها بالا بروید اما به دلیل نحوهٔ طراحی ساختمان‌ها و شهر من واقعاً فکر می‌کنم طناب‌انداز همه چیز را تغییر خواهد داد. خیابان‌ها بسیار عریض‌تر شده‌اند، ساختمان‌های 4 تا 6 طبقه‌ای وجود دارند و نیاز به این ابزار جدید واقعاً احساس می‌شد. ما آن‌را در نسخه‌های آزمایشی بازی قرار دادیدم و بازیکنان عاشق آن شدند. آن‌ها خیلی راحت در شهر گشت می‌زدند و فاصله‌های زیاد را با این وسیله پشت سر می‌گذاشتند.

سندیکا در 23 اکتبر برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

Gamesradar

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.