Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

PS4 به «آنچارتد ۴» اجازه می‌دهد گرافیکی دیوانه‌کننده به نمایش گذارد

0

ناتی داگ توضیح می‌دهد که چگونه امکانات سخت‌افزاری جدید پلی‌استیشن 4 به آن‌ها اجازه داد تا گرافیک و عملکرد بازی را بهتر کنند.

در قسمت جدید برنامه «گپ با سازندگان»، آنتونی نیومن، یکی از طراحان ارشد ناتی داگ توضیح داد که قدرت پلی‌استیشن 4 برای بازی جدید چه معنایی دارد.

نیومن با مقایسه این بازی با «آخرین ما» گفت که توانایی‌های پلی‌استیشن 4 به آن‌ها اجازه داد تا محیطی بزرگ‌تر و غنی‌تر بسازند.

“کاری که ما با «آخرین ما» کردیم و خیلی چالش‌برانگیز بود، این بود که رم پلی‌استیشن 3 را با نهایت توانایی‌اش به کار گرفتیم، تا محیط‌های باز بیشتری داشته باشیم. ما می‌خواستیم که بازیکنان حق انتخاب و آزادی بیشتری در محیط بازی داشته باشند و همه این‌ها به گشت‌وگزار در محیط بازی با تجربه‌ای متفاوت منجر شد. اکنون با حافظه (رم) بالای پلی‌استیشن 4 و حرکات جالب تعریف شده برای نیتن در آنچارتد این تجربه بسیار بهتر خواهد بود.”

نیومن هم چنین اشاره کرد که توانایی پلی‌استیشن 4 به آن‌ها اجازه داده تا گرافیک بازی را بسیار بالا ببرند و صحنه‌های واقعی در طول بازی بگنجانند.

“نکته دیگر که بسیار جالب‌تر است، کیفیت وضوح کاراکترها است. درواقع ما صحنه‌های واقعی در بازی گنجانده‌ایم. دیگر شما با صفحه سیاه در هنگام انتقال گیم‌پلی به دمو مواجه نخواهید شد. با این کار ما می‌خواستیم حس یکی بودن گیم‌پلی و دموها را به بازیکنان انتقال دهیم. نیتن درک خوش‌ظاهر و باکیفیتی که در دموها می‌بینید، همانی است که در کل طول بازی در اختیار شما خواهد بود. با ازبین بردن مرز بین گیم‌پلی و دموهای بازی، ما می‌خواستیم حس واقعی بودن و هیجان جدیدی به بازیکنان بدهیم.”

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.