Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

قابلیت‌های جدید فرقه‌ی اساسین: سیندیکا را در تریلر جدید بازی مشاهده کنید

0

قابلیت‌های جدید Assassin’s Creed: Syndicate مثل استفاده از قلاب معروف زیپ‌-لاین برای حرکت بین سقف‌ها، جا‌به‌جا کردن اشخاص با شخصیت اصلی و صحنه‌های کشتاری که حالا تم سینماتیک به خود گرفته‌اند در قالب تریلری جدید از بازی به نمایش گذاشته‌ شده‌اند.

چندی پیش تریلری طولانی مدت از گیم‌پلی سیندیکا را به مدت یک ساعت دیدیم که بیشتر اطلاعات معرفی شده در همایش E3 را به تصویر می‌کشید، با این تریلر نیز می‌توان بیشتر قابلیت‌هایی را دید که جای خالی آن‌ها در نسخه‌های قبلی حس می‌شد.

یوبی‌سافت در این نسخه سعی کرده مثل روند هر ساله‌ی خود برهه‌ی زمانی جدیدی را کلید بزند. سیندیکا این بار داستان را در لندن دوره‌ی ویکتوریایی و حدود سال 1686 روایت می‌کند که این بار دو خواهر و برادر دو قلو به نام‌های جیکوب و آیوی که هر کدام در مهارت‌های رهبری و مخفی‌کاری پیشه‌ای دارند در جریان قیام بزرگ این دوره‌ی تاریخی قرار می‌گیرند. از جایی که بازی فقط بخش تک‌نفره دارد می‌توان مطمئن بود که با داستان پخته‌ طرف هستیم.

سیندیکا قرار است در ماه اکتبر امسال – مهرماه – برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. جزئیات انتشار نسخه‌ی پی‌سی بعدا مشخص خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.