Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

محیط تست اجتماعی «بتلفیلد ۴» هفته آینده برای اکس‌ باکس وان منتشر خواهد شد

0

DICE تصمیم گرفته است اولین محیط تست اجتماعی (Community Test Environment) کنسولی را هفته آینده برای اکس‌باکس وان راه‌اندازی کند.

اولین زمزمه‌های این تصمیم اواخر سال قبل شنیده شد. از آن زمان تا امروزخبری نبوده است، تا اینکه چندی پیش در Reddit تأیید شد که کاربران اکس‌ باکس قادر به شرکت در این برنامه خواهند بود.

از 15 تیر اعضای ویژه «بتلفیلد 4» در اکس‌ باکس وان و عضو برنامه پیش‌نمایش هستند، می‌توانند نسخه‌ای جداگانه از «بتلفیلد 4» دانلود کنند، که برای برنامه آزمایشی در نظر گرفته شده است.

این عرضه شامل Community Map که در حال آزمایش در نسخه پی سی است خواهد بود. سه نقشه شبانه نیز قابل امتحان هستند. DICE می‌گوید:

آپدیت‌های CTE در اکس‌باکس وان بزرگ‌تر و کم‌تر از نسخه پی‌سی خواهند بود. اماهمچنان می‌توانید انتظاربروزرسانی، تست‌ و نمونه‌های اولیه را داشته باشید.

CTE این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا به قسمت‌هایی از بازی که دائماً با بهبود و تغییرات گیم‌ پلی بروزرسانی می‌شود دسترسی داشته باشند و در مورد آن اظهار نظر کنند. هدف از این کار اصلاح و تغییر مشکلات، امتحان نقشه‌های جدید و همکاری با بازیکنان قبل از انتشار برای همه است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.