Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

افسانه‌ی زلدای وی-یو، سال ۲۰۱۶ نیز عرضه نخواهد شد

0

در ماه مارس، نینتندو اعلام کرد که عرضه بازی افسانه‌ی زلدای وی-یو در سال 2015، “اولویت اول” تیم سازنده نیست. اکنون، به نظر می‌رسد عرضه آن در سال 2016 نیز اولویت آن‌ها نباشد.

اگر نگاهی به گزارش مالی نینتندو نگاهی بیندازید، برنامه انتشار بازی‌های مهم انحصاری و غیرانحصاری نینتندو را می‌توانید ببینید. البته این تاریخ انتشارها به جز افسانه‌ی زلدا، غافل‌گیری دیگری ندارند.

برنامه انتشار عناوین انحصاری نینتندو، در سال 2016، شامل بازی “ماریو و سونیک در المپیک 2016 ریو” و چندتایی بازی دیگر است.

افسانه‌ی زلدا نیز به همراه “پروژه روبات غول‌پیکر”، در پایین بازی‌های برنامه‌ریزی شده برای سال 2016، با عنوان TBD دسته بندی شده است.

با این‌حال، این بدان معنی نیست که افسانه‌ی زلدای وی-یو، الزاما تا سال 2017 یا دیرتر عرضه نمی‌شود. با این‌حال کلمه TBD ما را نگران کرده است. شاید بازی تا سال 2017 تاخیر خورده و تهیه کننده آن آقای “اِیجی آنوما” و تیمش تصمیم گرفته‌اند افسانه‌ی زلدا را برای کنسول معرفی نشده NX نینتندو عرضه کنند و نه وی-یو.البته به یاد داشته باشید که این‌ها همه حدس و گمان بودند.

آقای آنوما قبلا گفته بود که تیم او می‌خواهند این فرنچایز را به چیزی که از قول او “یک بازی زلدای کامل و نامحدود” است، وارد کنند. زمان بشتر، می تواند برای ساخت عنوانی که به طرافداران این فرنچایز، مزد صبر و شکیباییشان را بدهد، استفاده شود.

طرفداران افسانه‌ی زلدا، انتظار دارند جدیدترین نسخه کنسولی این سری، خیلی خیلی عالی باشد؛ از این رو برای بسیاری از ما خرسندیم که تا هر زمان که ساخت آن طول می‌کشد، منتظر بمانیم.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.