Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتظار می‌رود تاریخ عرضه کوانتوم بریک، در گیمزکام مشخص شود

0

بازی کوانتوم بریک، احتمالا این هفته تاریخ خواهد خورد.

طرفداران این بازی؛ همچنان منتظر رونمایی از تاریخ عرضه آن از سوی مارکروسافت در خلال کنفرانس این شرکت در گیمزکام 2015 هستند. این چیزی است که از سوالات طرفداران از رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، آقای “فیل اسپنسر” می‌شود فهمید.

کوانتوم بریک، جدیدترین ساخته استودیوی خوش‌نام رمدی که انتظار می‌رود در سال 2016 عرضه شود، در کنار بازی انحصاری پلاتینیوم گیمز یعنی اسکیل‌باند و نیز نسخه جدید کرک‌داون که قرار است اولین نمایش خود را داشته باشد، از بزرگ‌ترین برگ برنده‌های مایکروسافت در گیمزکام امسال است.

این اولین بار است که مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام، رویداد بزرگی را برگزار می‌کند. این شرکت گفته است که تعدادی زیادی بازی در E3 2015، به شکل فشرده نمایش داده شدند ]که می‌توان در گیمزکام آن را جبران کنیم[ اما ما می‌دانیم که مایکروستفت می‌خواهد بازار اروپا را فتح کند البته اگر بتواند.

از آن جایی که سونی تصمیم گرفته است رونمایی‌های خود را بجای گیمزکام، به رویداد “هفته‌ی بازی‌های رایانه‌ای پاریس” منتقل کند، مایکروسافت فرصت خوبی دارد تا خود را به بازار اروپا نزدیک کند.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.