Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کاربران پلاس در آینده می‌توانند بازی‌های رایگان این سرویس را از طریق رای‌گیری انتخاب کنند

0

در جریان رونمایی از لیست بازی‌های رایگان این ماه سرویس پلاس، سونی در ادامه‌ی اقداماتی که برای کاربران این سرویس در نظر دارد این امکان را فراهم کرده تا از ماه آینده کاربران بتوانند بازی مورد علاقه‌ی خود را برای رایگان شدن در ماه بعدی انتخاب کنند.

این در حالی‌ است که فعلا اقدامات دیگری که متعاقبا اعلام خواهند شد، از این سرویس به اشتراک گذاشته نشده‌اند. بدین ترتیب سونی پس از اعلام در برنامه‌ی تلویزیونی Vote to Play در بلاگ پلی‌استیشن نیز این موضوع را علنی کرد و تایید شد که کاربران پلی‌استیشن 4 حالا می‌توانند بنا به سلیقه‌ی خود از میان لیست منتشر شده بازی رایگان ماه‌ را انتخاب کنند. عملکرد سرویس پلاس به این شکل است که کاربران در ابتدای هر ماه می‌توانند به تعدادی از بازی‌هایی که سونی برای آن‌ها رایگان کرده استفاده کنند و تا وقتی که مشترک این سرویس هستند دسترسی به این بازی‌ها قابل امکان خواهد بود.

هر ماهه نیز تعدادی بازی بزرگ تنها برای مشترکان این سرویس در استور پلی‌استیشن به حراجی گذاشته می‌شوند که فرصت خوبی را برای تهیه‌ی عناوین قدیمی‌تر با هزینه‌ی جزئی ایجاد می‌کنند. با وجود این که بازی‌های رایگان ماه آگوست چند روزی است که معرفی شده‌اند، این سرویس رای گیری حالا از ماه آینده شروع به کار می‌کند. لیست لیک شده در فروم‌های NeoGAF حاکی از آن است که بازی‌های ماه آینده که به رای گیری گذاشته می‌شوند عبارت از Zombie Vikings, Armello, و Grow Home هستند.

نظر شما در مورد عملکرد و موفقیت این سرویس چیست؟

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.