Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«وگا» به جمع کارکترهای «استریت فایتر ۵» اضافه شد

0

حضور وگا در «استریت فایتر 5» تائید شده و شما می‌توانید این مبارز اسپانیایی را در ویدئویی که در ادامه قرار دارد مشاهده کنید.

این شخصیت که اولین بار در «استریت فایتر 2» معرفی شد، در نسخه جدید نیز حضور خواهد داشت. وگا اعتقاد دارد که خیلی خوشگل است برای همین برای محافطت از صورتش ماسک می‌پوشد. ظاهر وگا نسبت به شماره‌های قبل تغییر کرده و در کنار این تغییر چهره حقه‌های جدیدی هم به همراه دارد. وگا هنوز مانند قبل سریع و چابک است، علاوه بر این دو حالت مبارزه جدید هم دارد.

وگا اکنون می‌تواند پنجه‌هایش را غلاف کند و این کار اجازه انجام کومبوهای جدید به او می‌دهد. اما زمانی که پنجه‌های او بیفتند دیگر قادر به برداشتن آن‌ها نخواهد بود. بنابراین دانستن این‌که چگونه بدون آن‌ها بجنگید بسیار مهم است.

توانای ویژه ویگا  “چرخش ماتادور” نام دارد که به او اجازه دفع کردن حملات دشمن را می‌دهد. هم‌چنین او می‌تواند دو نوع ضدحمله استفاده کند که یکی حریف را به زمین می‌اندازد اما دیگری نه. انتخاب بین این دو بستگی به کومبویی دارد که بعد از آن می‌خواهید انجام دهید.

آغاز کننده حرکت ویژه او “بوسهٔ خونین” است که طی آن وگا شاخه‌ای رز به سمت حریف پرتاب می‌کند و اگر به او برخورد کند خودش به سرعت به حریف حمله می‌کند. با این کار می‌توانید حملات پرتابی انجام دهید یا کومبوهای خود را گسترش دهید.

حاضران در گیمزکام می‌توانند وگا را در غرفه سونی امتحان کنند. «استریت فایتر 5» مارس 2016 برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.