Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«مایتی نامبر ۹» برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است

0

«مایتی نامبر 9» که نام عنوان جانشین بازی استودیو کیجی اینفانو، «مگامن» است، برای اوایل سال 2016 به تأخیر افتاد. این بازی که در کیک‌استارتر نزدیک به 4 میلیون دلار سرمایه جمع کرد ابتدا قرار بود سپتامبر 2015 عرضه شود.

در پیامی در گیم‌فوروم، که فقط برای آن‌هایی که به ساخت بازی کمک کرده بودند ارسال شده بود، سازنده بازی، کام‌سپت اعلام کرده که بازی را در سه‌ماهه اول 2016 منتشر خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرده که ساخت بازی تمام شده اما اصلاح مشکلات و باگ‌ها و بخش آنلاین از انتشار آن در تاریخ موعود جلوگیری کرده.

“همانطور که ما به حامیان خود گفتیم، بخش اصی بازی تمام شده. اما هنوز باگ‌ها و مشکلاتی در قسمت آنلاین بازی وجود دارند که باید آن‌ها رفع کنیم. این مشکلات تأثیر مستقیمی روی بازی دارند و برای اینکه تجربه انجام آن خوشایند باشد ما تصمیم گرفتیم انتشار بازی را به تعویق انداخته و مشکلات آن راحل کنیم. در حال حاضر ما با تمام توان مشغول اصلاح مشکلات بازی هستیم.”

اما این تأخیر ضربه دیگری برای کام‌سپت است، پیش‌ترآن‌ها تصمیم داشتند که برای «مگامن: لجند» نیز در کیک‌استارتر سرمایه جمع کنند اما بعد از اینکه اعلام کردند که یک شرکت چینی افتتاحیه بازی را سرمایه گذاری کرده طرفداران کنار کشیدند.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.