Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بلیزارد برای «هارت‌استون» مکانیک جدید «ریویل» را معرفی کرد

0

بلیزارد برای عنوان تحسین شده‌اش مکانیک جدیدی به نام ریویل معرفی کرده است که به شما اجازه می‌دهد ببینید چه چیزی در عرشه حریفتان مخفی شده است، به‌علاوه با استفاده از این مکانیک اگر شرایط برقرار باشند حتی برتری کوچکی هم نسبت به حریفتان بدست خواهید آورد.

زمانی که شما مستر جاوستر را در صفحه بازی می‌کنید، هر دو بازیکن یک مینیون از عرشه‌شان رو می‌کنند. اگر کارتی که شما رو کرده‌این گران‌تر باشد، مستر جاوستر امتیاز دفاعی می‌گیرد. کارت‌های دیگر توانایی‌های تهاجمی یا خون به شما می‌دهند.

به علاوه این مکانیک، بلیزارد تصمیم دارد سیستم جوایز فصلی این بازی را نیز تغییر دهد. در حال حاضر تمام بازی کنانی که عضو شوند و به پایین‌ترین پلهٔ نردبان برسند، یک کارت جدید دریافت می‌کنند.

برای تشویق بازیکنان به ادامه بازی و ارتقا رتبه‌شان در هر ماه، جوایز جدیدی بسته به میزان پیشرفت شما دریافت خواهید کرد. آن‌هایی که به رتبه 17 می‌رسند مثلاً، یک کارت کمیاب و موارد دیگر بدست می‌آورند.

هنوز خبری از تاریخ دقیق عرضه بسته گسترشی «رقابت بزرگ» که تمام این تغییرات را خواهد داشت نیست. اما این بسته در ماه آگوست قرار است که عرضه شود.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.